news-background
news-background

اولین تصویر از فصل پایانی Mr. Robot

با گذشت نزدیک به دو سال از پخش فصل سوم سریال نامزد امی «آقای ربات» (Mr. Robot)، «سم اسماعیل» نویسنده‌‌ی مجموعه هواداران را با اولین تصویر از فصل چهارم و پایانی غافلگیر کرد.

اسماعیل می‌گوید: «اواخر سال جاری میلادی فصل پایانی «آقای ربات» را پخش می‌کنیم. این فصل اثری است که من حقیقتاً به آن افتخار می‌کنم و دوست دارم هر چه زودتر هواداران را در آن سهیم کنم. پیش از این اعلام کرده بودم که داستان فصل پایانی در کریسمس سال ۲۰۱۵ روی می‌دهد، اما یک قدم دیگر پیش می‌روم. فصل آخر سریال پر از پاسخ، هک، و خون خواهد بود.»

«رامی مالک» ستاره‌ی سریال مارس گذشته در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» به هنگام فیلمبرداری از هیجان‌ خود برای پایانی که اسماعیل خلق کرده است سخن گفت: «به سم اعتماد کامل دارد، بنابراین اگر فکر کند که اینگونه باید داستان را ببندد، من از او حمایت می‌کنم. می‌توانم این را بگویم که این فصل بسیار پراحساس و تأثیرگذار است و روشی سنجیده برای پایان دادن به قصه و سریال. تحسین‌برانگیز است. این مرد و کار او در این فصل مرا به شگفت وامی‌دارد.»

«آقای ربات»‌ اواخر سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی USA پخش می‌شود. تا آن زمان می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات مخفی به اینجا سرکی بکشید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱

گات که با خاطره ی خوبی تموم نشد امید وارم مستر روبات بتونه یه پایان ایده آل داشته باشه و خلا گاتو پر کنه

نمایش اسپویل