news-background
news-background

اولین تصویر از «واکین فینیکس» در نقش جوکر منتشر شد

تولید فیلم اختصاصی «جوکر» این روزها در حال انجام است و «تاد فیلیپس» کارگردان فیلم برای اینکه هواداران را منتظر نگذاشته باشد، ساعاتی پیش اولین تصویر رسمی از «خواکین فینیکس» در این نقش را منتشر کرد.

فیلیپس در کپشن پست خود در اینستاگرام تنها به ذکر «آرتور» بسنده کرده تا گزارشاتی که در ماه‌های گذشته در مورد «آرتور فلک» نام حقیقی شخصیت جوکر در فیلم منتشر شده بود به تأیید برسد. طرفداران دی‌سی از روی این تصویر به اطلاعات زیادی درباره شخصیت جوکر فینینکس دستگیرشان می‌شود. این بار از گریم دلقک-گونه جوکر که نام این کاراکتر گره خورده بود خبری نیست، اما پیداست که فینیکس برای ایفای این نقش وزن زیادی کم کرده و شرایط سختی را پشت سر گذاشته است.

 پیش‌بینی می‌شود این فیلم با لحنی شبیه به «راننده تاکسی»‌ اسکورسیزی پیشینه شخصیت جوکر را وقتی که در زمینه استند-آپ کمدی شکست می‌خورد و به زندگی جنایت‌کارانه روی می‌آورد روایت کند. «مارتین اسکورسیزی» در تهیه این فیلم مشارکت می‌کند و «رابرت دنیرو»، «فرانسیس کانروی»، «مارک مارون» و «زاسی بیتس» دیگر بازیگران آنند.

فینیکس اخیراً در مورد این فیلم گفته، «من این فیلم را در هیچ ژانری قرار نمی‌دهم. فکر نمی‌کنم که یک فیلم ابرقهرمانی یا یک فیلم استودیویی باشد... این یک فیلم منحصر به فرد است و به نظر من مهمترین مسئله این است که تاد شور و اشتیاق زیادی نسبت به فیلم دارد و این فیلم را هیجان‌انگیز می‌کند. فکر می‌کنم مهمتر از هیجان و عظمت این گونه فیلم‌ها، شخصیت‌های شگفت‌آور فیلم باشند که با مشکلات واقعی زندگی دست به گریبانند. همیشه فکر می‌کردم که در کتاب‌های مصور شخصیت‌های جالبی هستند که باید به شکل دقیق بررسی شوند.»

«جوکر» در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ توسط برادران وارنر اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۲:۵۵

اولین و بهتری اتفاق این فیلم اینه گذشته جوکر هیچ وقت کامل و دقیق معلوم نشد چدین چند باری که در باره گذشته حرف می زنه جوکر ولی حرفاش با هم تناقض داشته شاید کامل ترین یکی از اون ورژن های متعدد که واضح تر بقیه هست و جهت شناخت ناقص و سرسری جوکر این شکلی کمیک batman killing joke رو معرفی می کنم و یه انمیشن هم با همین نام از روی همین سری کمیک ساخته شده که وفاداری بالایی داره نسبت به کمیک البته احتمال می دم فیلم هم از روی همین سری کمیک باشه به منتقدان و همه چیز دانان پیشنهاد می کنم قبل از هر نظر حداقل انمیشن batman killing joke رو یه دور توی ذهنشون مرور کنن

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۲۲

انیمیشن batman killing joke واقعاً عالی بود، تو انیمیشن "بتمن: زیر نقاب سرخ" هم فلاش بکی وجود داره که کاملترشو در batman killing joke میبینیم. البته انیمیشن batman killing joke از روی کمیکی به همین نام به قلم Alan Moore و Brian Bolland و John Higgins در سال 1988 در یک جلد منتشر شد ساخته شده و آنها بودند که این گذشته رو به جوکر دادن ولی جوکر اولین بار در سال 1940 و توسط Bill Finger و Bob Kane و Jerry Robinson در کمیک Batman #1 خلق شد و تاریخچه خلقتش به شکل ذیل هست: باب کین، خالق داستان مصور بتمن، در سال ۱۹۴۰، شخصیت جوکر را وارد داستان خود کرد. جری رابینسون، یک کارت جوکر و تصویر کنراد وایت (بازیگر فیلم صامت مردی که می‌خندد) را به او نشان داد و این، منبع الهام شخصیت جوکر شد. داستان مردی که می‌خندد، روایت کودکی است که توسط کومپراچیکوها یا همان خریداران بچه معلول شده‌است و با زخمی که بر صورت دارد گویی همیشه می‌خندد. دوره‌گردی کودک را می‌یابد و با وی یک گروه نمایش خیابانی راه‌اندازی می‌کند. اولین ایفای نقش جوکر، در نخستین جلد بتمن بود. البته باب کین هیچ وقت دربارهٔ زندگی‌نامه جوکر حرفی نزده در حقیقت معلوم نیست او کیست و چه داستانی داشته و فقط فرضیه‌هایی از آن موجود است ولی در فیلم شوالیه تاریکی او فقط از تبدیل شدن خود به جوکر می‌گوید.

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۲۱:۰۳

به احتمال زیاد یک فیلم جنایی و روانشناختی باشه شاید کمی هم طمع یک کمدی تلخ رو داشته باشه

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۳۹

"طرفداران دی‌سی از روی این تصویر به اطلاعات زیادی درباره شخصیت جوکر فینینکس دستگیرشان می‌شود. این بار از گریم دلقک-گونه جوکر که نام این کاراکتر گره خورده بود خبری نیست،' - مگه میشه تبدیل به جوکر بشه و قیافه اش مثل جوکر کمیک نشه؟! این تصویر مربوط به قبل از جوکر شدنشه. "من این فیلم را در هیچ ژانری قرار نمی‌دهم. فکر نمی‌کنم که یک فیلم ابرقهرمانی یا یک فیلم استودیویی باشد…" - بالاخره هر فیلمی تو یه ژانری قرار میگیره، این حرفی که زده خیلی بی معناست! - خب معلومه این فیلم یه فیلم "ابرقهرمانانه" نیست چون جوکر قهرمان نیست و یه ضدقهرمانه، این فیلم هم مثل "ونوم" میمونه.

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۰۷:۲۵

من فقط منتظره یه جوکر کمیکی حقیقی هستم که تاحالا هیچکدوم از بازیگران نتونستن اون شخصیت رو همانگونه که تو کمیکها هست نشون بدن. ضمن اینکه آخرین فیلم این بازیگر که "مریم مجدلیه" بود رو دیدم که نه چندان فیلم خوبی بود و نه چندان بازی ایشون چشمگیر، یه فیلم معمولی با نمره 5 از 10

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۲۳:۱۷

تعجب می کنم کسی از پرده نقره ای حرف بزنه و شناختی از خواکین فونیکس نداشته باشه! سلیقه ها متفاوته اما وقتی چیزی و نقد می کنی باید از کلیت موضوع شناخت داشته باشی، اینکه جمله نویسنده و بازیگری که شناختی از اون نداری و کپی کنی و بعد نقد کنی شما رو منتقد نمیکنه! منتظر یک هیث لجر دیگه هم نباید بود، فونیکس کارنامه خیلی جالبی داره و به شخصه منتظر هنرنمایی ایشون بر "پرده نقره ای" هستم.

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۲۳

من شناخت چندانی از ایشون ندارم چون تقزیباً هیچکدوم از فیلمهاش رو ندیدم برای اینکه بیشتر درام بازی میکنه، بهرحال باید دید میتونه خودشو از زیر سایه اسم هیث لجر که جوکر رو تبدیل به شخصیتی به یاد ماندنی بر پرده نقره ایی کرد بیرون بیاره یا نه (با اینکه جوکر لجر خیلی فوق العاده بود ولی شخصاً معتقد اون جوکر اصلاً شبیه جوکر داخل صفحات کمیک و انیمیشن ها نبود)

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۱۴

این جوکر گریم هم داره منتها این عکس مربوط به وقتیه که ژوکر بدلیل قمار پولاشو از دست میده (شایدم فیلمنامش جور دیگه باشه) و هنوز تبدیل به اون ژوکر سبز نشده

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۱۵

منظور از اون جمله فیلم ابرقهرمانی نیست یعنی با یه فیلم جنایی دارم تاریک طرفیم!! که هیچ کدوم از المان های فیلم های ابرقهرمانی یعنی جلوه های ویژه زیاد داستان های کلیشه ای یا شاهد وجود قهرمانو ضد قهرمان نیستیم! نه این که چون جوکر ضد قهرمانه باید بیای با ونوم مقایسش کنی :| زمین تا آسمون این دوتا فیلم با هم فرق میکنن! و این که توروخدا دفعه بعد خواستی نظر بدی نیا از جمله بازیگری مثل فینیکس ایراد بگیر :/

نمایش اسپویل