news-background
news-background

اولین تصویر از «تیموتی شلمی» در فیلم پرستاره Dune

«دنی ویلنوو» می‌گوید اقتباس او از رمان علمی-تخیلی «فرانک هربرت» برای پرده‌های بزرگ سینما طراحی شده است.

اولین تصویر از بلاک‌باستر علمی-تخیلی «شنزار» (دانلود فیلم Dune با لینک مستقیم) از طریق مجله‌ی «ونتی فر» منتشر شد. این تصویر «تیموتی شلمی» را در نقش «پل اتریدیز» وارث خاندان اتریدیز نشان می‌دهد. این شخصیت در حال قدم زدن روی سیاره‌ی «کالادان» است در حالی که سفینه‌های فضایی اعضای خانواده‌ی او را به محل زندگی جدیدشان «آراکیس» منتقل می‌کنند. خانواده‌ی پل وارث آراکیس است، سیاره‌ای کویری که دربردارنده‌ی ارزشمند‌ترین منبع دنیاست، دارویی ابرانسانی به نام «چاشنی» (Spice). اتریدیز به عنوان مالکان سیاره‌ی آراکیس، به دشمن دیگر خاندان‌های سلطنتی و بومیان سیاره که گروه‌هایی به نام «فرمن» هستند تبدیل می‌شود.

شلمی که برای اولین بار در یک فیلم استودیویی بزرگ نقش اول را بازی می‌کند در مصاحبه با «ونتی فر» در مورد امضای قرارداد برای «شنزار» می‌گوید: «چیزی که در مورد پل فوراً مرا جذب کرد این بود که در داستانی با این همه جزئیات و با این مقیاس و ساختار، شخصیت اصلی به نوعی باید به ضد-قهرمان تبدیل شود. او فکر می‌کند که پیش از رسیدن به کهن‌سالی، احتمالاً یک دهه بعد، یا چیزی در این حد، قرار است یک ژنرال جوان باشد که پدر و رهبری او در میدان نبرد را زیر نظر بگیرد.»

در مقابل شلمی ستارگانی چون «اسکار آیزک»، «ربکا فرگوسن»، «خاویر باردم»، «زندیا»، «استلان اسکارزگارد»، «دیو باتیستا»، «جاش برولین» و «جیسون موموآ» نقش‌آفرینی می‌کنند. «هانس زیمر» نیز برای این فیلم آهنگسازی خواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

یکی از همکاران کلیدی ویلنوو در این پروژه «گرگ فریزر» فیلمبردار نامزد اسکار «شیر» (Lion) است. دیگر آثار فریزر شامل «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story) می‌شود. او با استایل دوربین روی دستش شناخته می‌شود و به همین علت بسیاری معتقدند که لحن «شنزار» رئالیستی‌تر از «بلید رانر ۲۰۴۹» (Blade Runner 2049) ویلنو خواهد بود.

ویلنوو به «ونتی فر» می‌گوید: ««شنزار» با همکاری افرادی از سراسر دنیا ساخته شده. بسیاری از این افراد برای من همچون اعضای خانواده‌اند و در فکر و یاد من جا دارند. افتخار می‌کنم که سخت‌کوشی آن‌ها را در معرض دید می‌گذارم. امیدوارم روزی دوباره گرد هم جمع شویم و «شنزار» را روی پرده‌های بزرگ سینما ببینیم.»

استودیوی برادران وارنر قرار است فیلم «شنزار» را ۱۸ دسامبر آینده (۲۸‍‍ آذر ماه ۱۳۹۹) اکران کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۲۴

فک نکنم چیزی بدرد بخوری بشه

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۵۲

منتظرم خیلی :)

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۵۰

دنی ویلنوو ...

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۴۸

ب شدت منتظرشم

نمایش اسپویل