news-background
news-background

اولین تصویر از بازیگران «غارتگر»؛ غیبت احتمالی آرنولد شوارتزنگر

 

فیلمبرداری چهارمین «غارتگر» (The Predator) که درجه سنی بزرگسال دریافت کرده با کارگردانی و نویسندگی «شین بلک» رسماً کلید خورد. بلک با اعلام این خبر و انتشار تصویری از برخی بازیگران، از هواداران خواسته برای دریافت خبرهای بعدی حساب توئیتر او را دنبال کنند و برایش آروزی موفقیت کنند. اما او حضور آرنولد شوارتزنگر را در فیلم تأیید نکرده است. بازیگران حاضر در تصویر «بوید هالبروک» (نارکوس، لوگان)، «اولیویا مان»، «تره‌ونت رودز» (مهتاب)، «کیگان-مایکل کی»، «توماس جین»، «جیکوب ترمبلی»، و «استرلینگ کی. براون» (مردم در برابر اُ. جی. سیمپسون) هستند. این بدین معنا نیست که آرنولد در فیلم جدید جایی نمی‌تواند داشته باشد، اما ظاهراً از بازیگران اصلی فیلم نیست.
کارگردان فیلم «غارتگر» در ماه می گذشته گفته بود: «ما دو راه پیش رو داریم. یا از شوارتزنگر استفاده کنیم و یا نکنیم. اگر استفاده کنیم برای ما مزیت‌هایی دارد، و اگر نکنیم باید داستانی تعریف کنیم. تصمیمم را به شما نخواهم گفت، ولی همین قدر بدانید که تصمیمی اتخاذ کرده‌ایم که به نظرم جالب است و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.»
«بوید هالبروک» نیز اخیراً در گفت و گو با WGTC اظهار داشته که: «در حال حاضر بر روی غارتگر کار می‌کنم، قرار نیست یک دنباله باشد؛ شین بلک چیزی کاملاً جدید برای عرضه دارد، چیزی که هم از مرزهای غارتگر عبور نکند و هم از لحاظ داستان‌گویی کاملاً تازه و همینطور ریشه‌دار باشد. به حضور شوارتزنگر شک دارم. حضور او باعث تصنعی شدن فیلم می‌شود. فیلم ما یک علمی تخیلی وسترن و وحشتناک است.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید