news-background
news-background

اولین تصویر آلیسیا ویکاندر و اوا گرین در Euphoria

به مناسبت اغاز فیلمبرداری از عنوان مورد انتظار و درام "Euphoria"،اولین تصویر منتشر شده از حضور کنار یکدیگر دو خواهر میباشد.نقش دو خواهر را ستاره سال قبل یعنی الیسیا ویکاندر به همراه اوا گرین ایفا می کنند.شما را به دیدن این تصویر دعوت میکنیم.

9IvzZ3r

علاوه بر این دو شخصیت،به تازگی چندین ستاره دیگر را در لیست این فیلم مشاهده میکنیم که عبارتند از : "Charles Dance"،"Adrian Lester"و ستاره بریتانیایی که خیلی زود به محبوبیت رسید "Mark Stanley" یا همان Kajaki معروفت خودمان.هنوز درمورد این که هر کدام از این شخصیت ها چه نقشی را قرار است ایفا کنند خبری منتشر نشده است،اما در مورد ویکاندر و گرین میدانیم که  این دو نقش دو خواهر دوقلوی عجیب و غریب به نام های "Ines" و "Emilie" را ایفا میکنند.ان ها پس از چند سال جدایی از یکدیگر هم را پیدا کرده و برای سفری طولانی سوار کشتی میشوند و...

این فیلم قرار است به عنوان اولین اثر نویسنده/کارگردان "Lisa Langseth" باشد.این کارگردان سوئدی که به گفته جین کمپیون و سوفیا کوپولا  یک فرد تاثیر گذار است،در گذشته نیز دو بار با ویکاندر در عناوین درام  (Hotel (2013 و (Pure (2009 همکاری داشته است.برای انتشار این فیلم هم هنوز تاریخ مشخصی وجود ندارد،اما در زمان تقریبی نیمه سال دیگر باید منتظر ان بود. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید