news-background
news-background

اولین تصاویر از فیلم The World To Come با بازی «ونسا کربی» و «کاترین واترستون»

تصور دنیایی جدید ارتباطی به بهشت و یا جایی که انسان پس از مرگ بدان جا می‌رود ندارد. دست کم این ادعایی است که محققین حوزه‌ی مذهب دارند. در عوض، وعده‌ای است در این باره که یک روز زمینیان صلح را به جنگ ترجیح خواهند داد و همه‌شمولی را به تعصب. فیلم «دنیایی که می‌آید» (دانلود فیلم The World to Come با لینک مستقیم) نیز به همین مضمون پرداخته و نگاهی به زندگی دو زن در یک و نیم قرن پیش و مشکلات آنان انداخته. تماشای انلاین فیلم خارجی.

این پروژه از داستان کوتاه «جیم شپرد» به همین نام اقتباس شده و تنها دومین اثر «مونا فست‌وولد» در مقام کارگردان است. اولین فیلم او «خواب‌گرد» (دانلود فیلم The Sleepwalker با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۴ بود که در ساندنس نامزد دریافت جایزه‌ی بزرگ هیأت داوران شد. «ران هانسن» نویسنده‌ی رمان «قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل» نیز در نگارش فیلمنامه به شپرد یاری می‌رساند.

این فیلم که در دهه‌ی ۱۸۵۰ نیویورک می‌گذرد، بدون تردید اثری شخصی برای فست‌وولد خواهد بود. او می‌گوید: ««دنیایی که می‌آید» زندگی دو زن معمولی را بررسی می‌کند که در زندگی من به هویت‌هایی قهرمان و فوق‌العاده تبدیل شدند.» او اضافه می‌کند: «به اشتراک گذاشتن داستان آن‌ها با مردم افتخار بزرگی برای من است.»

«ونسا کربی» که فیلم «تکه‌های یک زن» (Pieces of A Woman) را نیز در ونیز داشته به همراه «کاترین واترستون» در این فیلم نقش «تالی» و «ابیگیل» را بازی می‌کنند. «کریستفر ابوت»، و «کیسی افلک» برنده‌ی اسکار که تهیه‌کننده‌ی فیلم هم خواهد بود، دیگر بازیگران این فیلم بوده‌اند.

«دنیایی که می‌آید» یکشنبه ۶ سپتامبر در جشنواره‌ی ونیز برای اولین بار در دنیا اکران شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید