news-background
news-background

اولین تصاویر از I'm Thinking of Ending Things: بازگشت «چارلی کافمن» با یک فیلم ترسناک و پیچیده

 

اولین فیلم کافمن از سال ۲۰۱۵ در ماه سپتامبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

یکی از عجایب دنیای امروز این است که تا چند ماه آینده فیلم جدیدی از «چارلی کافمن» مستقیماً از طریق نت‌فلیکس منتشر خواهد شد. این فیلم تحت عنوان «به پایان دادن چیزها فکر می‌کنم» (دانلود فیلم I’m Thinking of Ending Things با لینک مستقیم) بر اساس رمان روان‌شناسانه‌ی «ایان رید» ساخته شده و قرار است از حضور در فستیوال‌های فیلم پاییز – که شمار زیادی از آن‌ها لغو شده‌اند – کناره‌گیری کند و از ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹) مستقیماً از سرویس استریمینگ نت‌فلیکس منتشر شود. این اولین فیلم کافمن از سال ۲۰۱۵ است وقتی که کارگردان «انومالیسا» (دانلود انیمیشن Anomalisa با لینک مستقیم) را عرضه کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

اولین تصاویر از فیلم جدید کافمن توسط مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» منتشر شده است. کافمن در مصاحبه با این مجله می‌گوید: «قصد نداشتم فیلمی بیش‌ از حد پیچیده بسازم. قصد نداشتم کاری انجام دهم که از لحاظ پیچیدگی «بالاتر» از دیگر فیلم‌هایم قرار بگیرد. اما تردیدی وجود ندارد که فیلم در ادامه‌ی کارهای قبلی من است.»

با این حال، به نظر می‌رسد که «به پایان دادن چیزها فکر می‌کنم» ذهن بیننده را به‌شدت درگیر کند. داستان فیلم در مورد زنی با بازی «جسی باکلی» است که در ذهنش به رابطه با دوست پسرش «جیک» با بازی «جسی پلمانز» پایان داده، اما با این حال به ملاقات والدین او با بازی «تونی کولت» و «دیوید ثولیس» در یک مزرعه می‌رود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

کافمن می‌گوید: «آن خانه نماینده‌ی رابطه‌ای خیالی است میان کسی که به خانه می‌آورید تا به والدین خود معرفی کنید – آن اضطرابی که در آن مقطع دو برابر شده. نگران این هستید که آن افرادی که به خانه می‌آورید در مورد والدین شما چه فکر می‌کنند، و نیز همیشه نگرانید که والدین شما در مورد آن‌ها چه نظری دارند.»

کافمن در مورد «جسی باکلی» می‌گوید: «یکی از آن مواقعی بود که بازی یک بازیگر ناشناخته‌تر را می‌بینید و می‌گویید: «خدای من، باید این بازیگر را انتخاب کنم»... او از آنچه که در حال وقوع است لذت می‌برد و می‌داند که چه باید بکند. کاری که می‌کند واقعی است.» او اضافه می‌کند: «تنهایی و ناامیدی و حسرت – این‌ها مضامینی است که در فیلم ریشه دارد.»

«به پایان دادن چیزها فکر می‌کنم» سومین فیلم کافمن در مقام کارگردان است. او در حال برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی برای اولین رمانش «انت‌کایند» (Antkind) در مورد یک منتقد فیلم است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید