news-background
news-background

اولین تصاویر از «کیانو ریوز» در دنباله‌ی Bill & Ted

استودیوی اوریون اولین تصاویر از دنباله‌ی «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» (Bill & Ted Face the Music) را منتشر کرد. آخرین قسمت فیلم در سال ۱۹۹۱ تحت عنوان «سفر وحشیانه‌ی بیل و تد» (Bill & Ted's Bogus Journey) ساخته شد، اما «کیانو ریوز» و «الکس وینتر» بار دیگر به قسمت سوم چندگانه بازگشته‌اند. نویسندگی فیلم به «اد سلمن» و «کریس متیسن» سپرده شده و «دین پاریزو» روی صندلی کارگردانی نشسته است. در قسمت سوم که ۲۱ آگست آینده اکران می‌شود شخصیت‌های ریوز و وینتر سعی می‌کنند برای گروه موسیقی خود آهنگسازی کنند.

تصاویر جدید «اینترتینمنت ویکلی» از فیلم اطلاعات زیادی فاش نمی‌سازد اما به نظر می‌رسد که «تئودور لوگان» (ریوز) و «بیل پرستون» (وینتر) همچنان در حال شیطنت هستند و بایدبا  یک شخصیت شرور روبرو شوند. در «ماجراجویی شگرف بیل و تد» (Bill & Ted's Excellent Adventure) که در سال ۱۹۸۹ ساخته شد، دو شخصیت اصلی داستان باید با کمک دوستان سرشناس خود از گذشته‌ها از جمله لینکلن، بتهوون، ژان دارک و سقراط، یک گروه راک تشکیل می‌دادند.

در قسمت جدید این هنوز در تلاشند تا یک قطعه‌ی پرفروش و محبوب خلق کنند. تصاویر جدید فیلم از چهره‌های جدید چندگانه از جمله «سامارا ویوینگ» (Ready or Not) و «بریجت لاندی-پین» هم رونمایی می‌کند.

«بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» یکی از چندین چندگانه‌ی ریوز است که امسال «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» را روی پرده داشته و قرار است در سال ۲۰۲۱ بار دیگر در «ماتریکس ۴» نقش «نئو» را بازی کند. او همزمان با اکران این فیلم «جان ویک ۴» را هم روی پرده خواهد داشت. کمدی رمانتیک «همیشه بخت من باش» (Always Be My Maybe) نت‌فلیکس و صداپیشگی به جای شخصیت «دوک کابوم» در «داستان اسباب بازی ۴» از دیگر آثار ریوز در سال ۲۰۱۹ بودند.

«بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» تابستان سال آینده اکران می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید