news-background
news-background

اولین تصاویر از کمدی جدید Hubie Halloween «آدام سندلر» برای نت‌فلیکس

نت‌فلیکس اعلام کرد که کمدی جدید «هوبی هالووین» (دانلود فیلم Hubie Halloween با لینک مستقیم) با بازی «آدام سندلر» را ۷ اکتبر (۱۷ مهر ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند. این شبکه از اولین تصاویر رسمی فیلم نیز رونمایی کرده است.

«استیون بریل» کارگردان فیلم و «تیم هرلیهی» که در «خواننده عروسی» (دانلود فیلم The Wedding Singer با لینک مستقیم) را با سندلر دارد نویسنده‌ی فیلمنامه است. بریل نیز در فیلم «آقای دیدز» (دانلود فیلم Mr. Deeds با لینک مستقیم) و فیلم‌های «سندی وکسلر» (دانلود فیلم Sandy Wexler با لینک مستقیم) و «کتک‌کاری» (دانلود فیلم The Do-Over با لینک مستقیم) نت‌فلیکس سابقه‌ی همکاری با سندلر را داشته است.

«هالووین هوبی» سندلر را شب هالووین وارد یک پرونده‌ی قتل در شهر سیلم ایالت ماساچوست می‌کند که تنها چند ساعت با زادگاه واقعی سندلر در منچستر، نیوهمپشیر فاصله دارد. او نقش یک حاضری‌فروش به نام «هابی دوبوا» را بازی می‌کند که به شدت به شهرش و برگزاری جشن هالووین در آن پایبند است اگرچه اغلب مورد تمسخر قرار می‌گیرد. وقتی شهر سیلم و خود هالووین با تهدید مواجه می‌شود، تنها هوبی می‌تواند ناجی باشد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

دیگر بازیگران فیلم «کوین جیمز»، «مایا رودولف»، «تیم مدوز»، «کالین کوئین»، «کنان تامپسون»، «میکی دی»، «ری لایوتا»، «مایکل چیکلیس»، «استیو بوشمی»، «راب اشنایدر»، و «جولی بوون» خواهند بود.  «نوآح اشنپ»، «چاینا آن مک‌کلین»، «پاریس برلک»، «کیم ویتلی»، «لاول کرافورد»، «جورج والاس» و «شکیل اونیل» از جمله بازیگران نقش‌های مکمل بوده‌اند.

نت‌فلیکس فیلم‌های «مانک» (دانلود فیلم Mank 2020 با لینک مستقیم) «دیوید فینچر» و «ربکا» (دانلود فیلم Rebecca 2020 با لینک مستقیم) را نیز در ماه اکتبر عرضه می‌کند. سندلر سال گذشته در «جواهر تراش‌نخورده» (دانلود فیلم Uncut Gems با لینک مستقیم) ظاهر شد و جایزه‌ی «ایندی اسپیریت» را به دست آورد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید