news-background
news-background

اولین تصاویر و پوسترها از سریال The Witcher منتشر شد

پس از پایان فیلمبرداری طولانی سریال «ویچر» (The Witcher) نت‌فلیکس امروز از اولین تصاویر رسمی این اقتباس تلویزیونی رونمایی کرد. در این سریال لایو اکشن که از یک بازی ویدیویی به همین نام الهام گرفته شده، «هنری کویل» ستاره‌ی «مرد پولادین» (Man of Steel) در نقش «گرالت» شخصیت اصلی داستان بازی می‌کند.

علاوه بر پوسترها، تصاویر جدید و لوگو، نت‌فلیکس اولین اطلاعات رسمی از قصه را نیز در صفحه‌ی توئیتر خود به اشتراک گذاشت: ««ویچر» که از یک مجموعه‌ رمان‌ فانتزی پرفروش اقتباس شده داستانی حماسی در مورد سرنوشت و خانواده بازگو می‌کند. «گرالت ریویایی» یک شکارچی هیولای تنها سعی می‌کند جایگاه خود در دنیا را کشف کند، دنیایی که مردمش شیطان‌صفت‌تر از حیوانات‌اند. اما وقتی که دست سرنوشت او را به سوی جادوگری قدرتمند و شاهزاده‌ی جوانی با رازی در سینه می‌کشاند، این سه تن باید با یکدیگر راهی برای عبور از «اقلیم» در حال تغییر پیدا کنند.»

علاوه بر کویل، «آنیا شالوترا» در نقش «ینیفر» و «فرایا آلن»‌ در نقش «سیری» ظاهر شده‌اند. دیگر بازیگران شامل «جودی می» در نقش «کلنته»، «بیورن هرالدسون» در نقش‌ «ایست»، «آدام لوی» در نقش «ماوس‌سک»، «می‌آنا بورینگ» در نقش «تیسایا»، «میمی دیونی» در نقش «فرینجیلا»، «تریکا ویلسون-رید» در نقش «سابرینا»، «اما اپلتون» در نقش «رنفری»، «ایمون فارن» در نقش «کاهیر»، «جوئی بیتی» در نقش «جسکی‌یر»، «لارس میکلسن» در نقش «استریگوبور»، «رویس پیرسون» در نقش «ایسترد»، «آلن شفر» در نقش «تریس» به ایفای نقش می‌پردازند.

امروز همچنین اعلام شد که سریال در نمایشگاه کامیک-کان سن دیه‌گو حضور خواهد داشت. در پنلی که ۱۹ جولای برگزار می‌شود، بازیگران سریال از جمله کویل، چالوترا، آلن و «لارن اشمیت هیسریچ» حاضر خواهند شد.

کویل سال گذشته «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» را روی پرده داشت و از «آنیا چالوترا» سریال «واندرلاست» (Wanderlust) نت‌فلیکس و بی‌بی‌سی وان روی ایر رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۸:۴۶

این باس دو شمشیر پشتش حمل کنه، اصل قضیه هم همینه.

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۲۲:۳۳

اصل قضیه اینه که گرالت بر اساس کتاب اصلا به ریش علاقه نداره. همچنین شمشیر نقره رو روی اسبش با خودش حمل میکنه و خودش همون شمشیرر فولادی رو حمل میکنه.

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴

گل گفتی. اصلا انگار برای این سریال ساخته شده. واقعا بازیگراش هیچ شباهتی به بازیش ندارن. نصف لذت کار رو از بین می بره.

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۰:۴۵

خیلی دوست داشتم مدس میکلسن رو توی این نقش ببینم واقعا حیف شد...

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۵۱

واقعا حیف شد اصن لعنتی خوراک این نقش بود

نمایش اسپویل