news-background
news-background

اولین تصاویر از «مرلین منسون» و «شارون استون» در سریال The New Pope‌

شبکه‌ی HBO اولین تصاویر از «مرلین منسون» خواننده‌ی راک و «شارون استون» را در سریال «پاپ جدید» (The New Pope) منتشر کرد. این سریال به کارگردانی «پائولو سورنتینو» دنباله‌ای برای «پاپ جوان» (The Young Pope) خواهد بود.

منسون و استون هر دو از هواداران سریال «پاپ جوان» و سورنتینو بوده‌اند. اطلاعاتی از نقش این دو در سریال در دست نیست اما تصویر منسون نشان می‌دهد که او بازی در نقش شخصیتی شبیه به پرسونای واقعی‌اش را برعهده دارد. استون و منسون برای اولین بار با سورنتینو همکاری می‌کنند.

شبکه‌ی HBO ژانویه‌ی گذشته اولین تصویر از «جان مالکوویچ» و «جود لا» را با لباس رسمی نقش‌هایشان در سریال منتشر کرده بود. چندی پیش نیز تصاویری جنجالی از «جود لا» در محل فیلمبرداری سریال منتشر شده بود که او را در لباس شنا نشان می‌داد. در «پاپ جدید» که با همکاری Sky، شبکه‌ی HBO و کانال پلوس و وایلد‌ساید ایتالیا تولید می‌شود، دو پاپ یکی با بازی لا و دیگری با بازی مالکوویچ وجود دارد.

این سریال مانند «کارآگاه واقعی» و «فارگو» یک مجموعه‌ی تلویزیونی انتولوژی است و هر فصل با داستان و شخصیت‌های جدید ساخته می‌شود، اما بعضی از المان‌ها و شخصیت‌های فصل اول را در بر می‌گیرد. «سسیل دو فرانس» در نقش سوفیا، «لودیوین سنیه» در نقش استر، و «سیلویو ارلاندو» در نقش کاردینال وویلو در «پاپ جدید» بازخواهند گشت.

فیلمبرداری سریال به پایان رسیده اما هنوز تاریخ پخش آن مشخص نشده است. سورنتینو پس از کسب اسکار بهترین فیلم خارجی زبان با «زیبایی بزرگ»‌ (The Great Beauty) تولید این سریال را آغاز کرد. «جود لا» به خاطر بازی در این سریال نامزد دریافت گلدن گلوب شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۱۲

الان یه نفر میاد مینویسه مرلین منسون شیطان پرسته? داداش خودمون میدونیم حالا تو میدونی با اینکه شیطان پرسته چقدر به پرورشگاه ها و بچه های یتیم کمک کرده؟

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۲۸

البته ایشون شیطان پرست نیست. Satanist به معنای شیطان پرست نیست. اشتباه ترجمه میکنن. Satanist ها اصلا به خدا و شیطان و... اعتقاد ندارن که بخوان شیطان رو بپرستن. Satan یه نماد هست براشون برای اعلام برائت از خدایی که توسط ادیان پرستیده میشه. بنابراین ایشون و مابقی Satanist ها شیطان پرست نیستن.

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۴۰

عالی?

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۴۳

تا آنجایی که من می‌دانم شیطان‌پرستی دین و مذهب نیست، شیطان‌پرستی تنها فلسفه و نظر است، من چیزهای زیادی از آنتوان لاوی یادگرفتم اما من زندگی روزانه خودم را مانند او انجام نمی‌دهم. مرلین منسون

نمایش اسپویل