news-background
news-background

اولین تصاویر از فیلم Escape Room 2

 

قسمت اول «اتاق فرار» (Escape Room) که با بودجه ۹ میلیون دلاری ساخته شده بود، در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۵۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. این موفقیت سبب شد که سونی پیکچرز فوراً تولید دنباله را آغاز کند. استودیو این هفته ضمن انتشار اولین تصاویر رسمی از دنباله اعلام کرد که عنوان فیلم «اتاق فرار: تورنمنت قهرمانان» (Escape Room: Tournament of Champions) است.

[حاوی اسپویلر از قسمت اول]

داستان قسمت اول در مورد شش غریبه بود که در اتاق‌هایی مرموز و مرتبط با گذشته‌هایشان گرفتار شده بودند. افرادی که به قدر کافی ذکاوت و هوشمندی به خرج نمی‌دادند یا قوی نبودند با پیامدهای ناگواری روبرو می‌شدند. دو بازمانده گروه زویی با بازی «تیلور راسل» و بن با بازی «لوگان میلر» بودند.

انتظار می‌رود دنباله «اتاق فرار» ماجرای قسمت اول را پی بگیرد، اما «آدام روبیتل» کارگردان فیلم می‌گوید: «چیزی که کشف خواهیم کرد این است که اگرچه نگاهی محدود به داستان زویی داشتیم، اما در هر روز، بازی‌های متعددی در سراسر دنیا در حال انجام است. بن و زویی به سرعت متوجه خواهند شد که در این فیلم افراد دیگری نیز وجود دارند، شخصیت‌هایی که بازی را انجام داده و ناگهان وارد نوعی بازی قهرمانان شده‌اند. همگی آن‌ها تجربه انجام بازی را داشته‌اند.»

روبیتل می‌گوید اگرچه دنیای فیلم عظیم‌تر شده اما فرمول قسمت اول همچنان باقی است. او اضافه می‌کند که شخصیت‌های ریچل با بازی «هالند رودن»، بریانا با بازی «ایندیا مور» و نیتان با بازی «توماس کاکرل» وارد قصه می‌شوند و گذشته آن‌ها مانند قسمت اول بازگو خواهد شد. کارگردان می‌گوید: «آنچه سعی داشتم انجام دهم این بود که پرسش‌هایی در رابطه با هریک از آن‌ها مطرح کنم، مثل قسمت اول... شخصیتی وجود دارد که یک خصوصیت جسمانی بسیار عجیب – نه یک بیماری، بلکه یک سیستم ایمنی غیرعادی دارد و به همین دلیل با درد اتفاقات عجیبی برایش روی می‌دهد.»

توضیحات کارگردان یادآور فیلم‌های «هانگر گیمز» (The Hunger Games) است اما این نگرانی وجود دارد که سازندگان بیش از حد درگیر پردازش معماها شوند و پاسخ به پرسش‌ها را فراموش کنند.

«اتاق فرار: تورنمنت قهرمانان» ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید