news-background
news-background

اولین تصاویر از فیلم اکشن Gunpowder Milkshake با بازی ستارگان «بازی تاج‌وتخت» و «نگهبانان کهکشان»

یکی از بهترین جنبه‌های چندگانه‌ی «جان ویک» (John Wick) بنا کردن جهانی بود که تا سه فیلم ادامه پیدا کرد. این مجموعه فیلم تنها در کشتار مزدوران توسط «کیانو ریوز» با انواع سلاح‌ها نیست، بلکه دنیایی از آدمکش‌های زیرزمینی را به آرامی معرفی می‌کند. موفقیت این فیلم‌ها سبب شده که عناوین اکشن دیگری همچون «میلک‌شیک باروت» (دانلود فیلم Gunpowder Milkshake 2021 با لینک مستقیم) ساخته شوند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در اولین تصاویر رسمی منتشر شده از این فیلم، روشن است که آدمکش‌های بی‌رحمی در آن وجود خواهند داشت، اما با توجه به خلاصه‌ی داستان فیلم به نظر نمی‌رسد که کار «کارن گیلان» تنها تیراندازی به مغز بدخواهانش باشد. «میلک‌شیک باروت» داستانی در مورد زنی به نام سم با بازی گیلان روایت می‌کند که توسط گروهی از آدمکش‌ها موسوم به «سازمان» (The Firm) رشد کرده. اما وقتی سم در مقابل این تشکیلات مقاومت می‌کند تا از دختری جوان محافظت کند، بی‌نظمی شکل می‌گیرد. سم برای در امان ماندن به مادر سابقاً آدمکش خود و همدستان او رو می‌کند.

دیگر بازیگران فیلم «لینا هیدی»، «کارلا گاگینو»، «کلویی کولمن»، «رالف اینسون»، «آدام ناگاتیس»، «مایکل اسمایلی»، «میشل یو»، «انجلا بست» و «پل جیاماتی» خواهند بود. «ناوت پاپوشادو» کارگردان و همکار «ایهاد لاوسکی» در نگارش فیلمنامه بوده است.

اس‌تی‌اکس هنوز تاریخ پخش این فیلم را فاش نکرده اما انتظار می‌رود تریلر آن در همین هفته رونمایی شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید