news-background
news-background

اولین تصاویر از فصل دوم The Mandalorian

سال گذشته وقتی فصل اول «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) از دیزنی+ منتشر شد، این پلتفرم تازه تأسیس از سریال به عنوان یکی از عوامل جذب مشترک استفاده کرد. تردیدی وجود نداشت که گروهی از مخاطبین تنها محض خاطر همین سریال اشتراک دیزنی+ را تهیه‌ می‌کنند، اما هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که سریال ۱۵ نامزدی امی از جمله بهترین سریال درام را کسب کند. حالا دیزنی+ آماده‌ی پخش فصل دوم سریال در ماه اکتبر می‌شود و چند تصویر جدید را برای هواداران مشتاق رونمایی کرده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

در این تصاویر بسیاری از شخصیت‌های محبوب فصل اول به چشم می‌خورند. علاوه بر «بیبی یودا»، «جینا کارانو»، «کارل ودرز»، و «جانکارلو اسپوزیتو» همگی برای اپیزودهای جدید بازگشته‌اند و به «پدرو پاسکال» خواهند پیوست که نقش اصلی داستان را بازی می‌کند. با این حال در فصل دوم شخصیت‌های جدید بسیاری معرفی خواهند شد که از جمله‌ی آن‌ها «رزاریو داسن» در نقش «آسوکا تانو» است.

«جان فاورو» نویسنده‌ی «مندلوری» پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» توضیح داده بود که می‌خواهد دنیای سریال را گسترده‌تر کند. او می‌گوید: «در فصل جدید داستان بزرگتری به دنیا معرفی می‌شود. داستان‌ها ارتباط بیشتری به هم پیدا می‌کنند، اما در عین حال هر اپیزود فضای خاص خودش را دارد و امیدواریم که سریال را عظیم‌تر کند.»

فاورو اضافه می‌کند: «همچنانکه شخصیت‌های دیگری معرفی می‌کنیم، این فرصت ایجاد می‌شود که خطوط داستانی متفاوتی دنبال کنیم. دنیا به‌شدت تحت تأثیر سریال «بازی تاج‌وتخت» قرار گرفت و اینکه چگونه همزمان با دنبال‌ کردن شخصیت‌ها در داستان‌های مختلف تکامل پیدا کرد – این مسئله به عنوان مخاطب برای من بسیار جذاب است.»

البته فارو در خلق این دنیای گسترده تنها نیست و همچون سال گذشته، «دیو فیلونی» نویسنده و کارگردان سریال او را یاری می‌رساند. فاورو می‌گوید: «ایده‌هایی مطرح می‌کنم و گاهی دیوی واکنش نشان می‌دهد: «در دنیای «جنگ ستارگان» نمی‌توان چنین کاری کرد.» سپس مثال‌هایی از فیلم‌ها و یا سریال «جنگ‌های کلون» (Clone Wars) می‌آورم تا توجیه کنم. مثل وکیلی هستم که با یک قاضی گفتگو می‌کند... بدون تأیید دیو هیچ کاری نمی‌کنم. اما او می‌داند که «جنگ ستارگن» باید سرگرم‌کننده و همیشه-در-حال-تکامل باشد.»

اولین اپیزود فصل دوم «مندلوری» که ۳۰ اکتبر (۹ مهر ماه ۱۳۹۹) پخش می‌شود توسط فاورو کارگردانی شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید