news-background
news-background

اولین تصاویر از فصل دوم سریال Mindhunter منتشر شد

«جاناتان گراف»‌ و «هولت مک‌کالنی» در فصل دوم بازگشته‌اند تا قتل‌های کودکان آتلانتا را بازرسی کنند.

 

هواداران «شکارچی ذهن» (Mindhunter) از نزدیک به دو سال قبل منتظر فصل دوم سریال جنایی «دیوید فینچر» برای نت‌فلیکس مانده‌اند. حالا در آستانه‌ی پخش سریال در ماه آگوست، شبکه چندین تصویر جدید از اپیزودهای بعدی منتشر کرده است.

در فصل دوم «جاناتان گراف» و «هولت مک‌کالنی» بار دیگر در نقش دو مأمور اف‌بی‌آی ظاهر می‌شوند که در واحد «علوم رفتاری» مشغول به کارند و با قاتلین زنجیره‌ای به منظور حل پرونده‌های باز مصاحبه می‌کنند. اپیزودهای جدید سریال قتل کودکان آتلانتا را پوشش می‌دهد، کشتاری که در بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱ روی دادند و موجب مرگ ۲۸ کودک، نوجوان و بزرگسال سیاهپوست شدند. مأمورین اف‌بی‌آی برای گره‌گشایی از پرونده با قاتلینی چون «چارلز منسون» و «فرزند سم» جلساتی برگزار می‌کنند.

فینچر پیش‌تر وعده داده بود که یکی از تفاوت‌های اساسی میان فصل‌های «شکارچی ذهن» این است که اپیزودهای جدید در زمانه‌ای به وقوع می‌پیوندند که بحث پیرامون قاتلین زنجیره‌ای همه‌جا شنیده می‌شد. فصل اول سریال ایجاد بخش جدید روانشناسی جرم در اف‌بی‌آی را به تصویر کشید.

تصاویر جدید بازگشت «اد کمپر» (کامرون بریتون) و اولین حضور «دیمون هریمان» در نقش «چارلز منسون» نشان می‌دهد. هریمان در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» هم نقش منسون را بازی کرده است.

علاوه بر فینچر، کارگردانان این فصل ۹ اپیزودی شامل «اندرو دامینیک» (ترور جسی جیمز) و «کارل فرانکلین» خواهند بود. «آنا تورو» نیز به عنوان یکی از بازیگران ثابت به فصل دوم بازمی‌گردد. فصل جدید «شکارچی ذهن» ۱۶ آگوست از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید