news-background
news-background

اولین تصاویر از سریال Dracula نت‌فلیکس به نویسندگی خالقان Sherlock

«استیون موفات» و «مارک گیتیس» شخصیت «شرلوک هلمز» را با سریال «شرلوک» (Sherlock) شبکه‌ی BBC برای نسل‌های جوان‌تر به تصویر کشیده‌اند و حالا به نظر می‌رسد که قصد دارند یک شخصیت ادبی به‌یادماندنی دیگر را به تلویزیون بیاورند. چندی پیش گزارش شد که زوج سازنده‌ی «شرلوک» با همکاری BBC و نت‌فلیکس اقتباسی جدید از «دراکولا» (Dracula) صورت می‌دهند. «کلیس بنگ»‌ بازیگر دانمارکی (The Girl in the Spider Web) در نقش شخصیت اصلی ظاهر می‌شود. تصاویر جدید منتشر شده او را تشنه به خون و در عین حال بانزاکت نشان می‌دهد.

نویسندگی برداشت جدید از «دراکولا» را موفات و گیتیس بر عهده دارند. این اقتباس داستان «برام استوکر» را به سال ۱۸۹۷ ترنسیلوانیا می‌برد، جایی که کونت در حال برنامه‌ریزی علیه لندن ویکتوریایی است.

بنگ در مصاحبه با کامینگ‌سون می‌گوید: «از این که نقش دراکولا را بازی می‌کنم بسیار هیجان‌زده‌ام، به ویژه وقتی که فیلمنامه را استعدادهای شگفت‌انگیزی چون «استیون موفات»، «مارک گیتیس» و گروه سریال «شرلوک» به نگارش درآورده باشند. هیجان‌زده‌ام که در قالب این شخصیت بسیار جذاب و نمادین بازی می‌کنم. بله، او شخصیتی شیطانی است، اما جنبه‌های دیگری هم در او وجود دارد، کاریزماتیک، باهوش، بذله‌گو، و جذاب است. می‌دانم که با وجود بازیگران بزرگی که این نقش را بازی کرده‌اند انتظارات بالا است، اما احساس می‌کنم که با این نقش فرصت ویژه‌ای در اختیار من قرار داده شده.»

دیگر بازیگران سریال شامل «جان هفرنان»، «جوانا اسکنلن»، «دالی ولز»، «ساشا داوان»، «جاناتان آریس»، «مورفید کلارک» و «نیتان استورات-جرت» می‌شوند. «لیندزی مارشال»، «چنل کرسول»، «متیو برد»، «لیدیا وست»، «پل برنن»، «سارا نایلز»، «سوفیا آکسنهام»، «فیلم دانستر» و بازیگر نوظهور «میلیسنت وونگ» هم نقش‌هایی در سریال برعهده خواهند داشت.

«دراکولا» در قالب سه اپیزود بلند و به کارگردانی «جانی کمبل» (وست‌ورلد) و «پال مک‌گیگان» (شرلوک) ساخته می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۹

این همه بازیگر خوب برای چی این اقا رو انتخاب کردند اصلا بهش نمیاد دراکولا باشه:((((

نمایش اسپویل
۲۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۳

برد پیت؟؟؟ بهتر از این آدم نبود که پیشنهاد می دی!

نمایش اسپویل
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۹:۵۱

برد پیت باشه راضی میشی؟ :))

نمایش اسپویل