news-background
news-background

اولین تصاویر از «دیوید لینچ» و عوامل فصل جدید سریال «Twin Peaks»

«دیوید لینچ» کارگردان 71 سالۀ آمریکایی اپیزودهای جدید سریال «توئین پیکس» (Twin Peaks) که 21 می از طریق شبکۀ شوتایم منتشر می‌شوند را نه یک بازسازی می‌داند و نه یک فصل تازه؛ بلکه در مصاحبه با EW آن را یک فیلم 18 قسمته دانسته است.

بازگشت سریال محبوب «Twin Peaks» که می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین سریال‌های تابستان و یا حتی کل سال باشد، کنجکاوی بسیاری را برانگیخته و همه منتظرند تا ببینند شکل و فرم جدید آن به چه صورتی درآمده. جدا از اسامی بازیگران، که نام‌های شناخته شده و بزرگی چون «نایومی واتس»، «جیمز بلوشی»، «مایکل سرا»، «جنیفر جیسون لی» و «تیم روث» در آن به چشم می‌خورد، خط داستانی و  تمامی اطلاعات دیگر در مورد سریال به صورت محرمانه باقی مانده و کسی از آن چیزی نمی‌داند. فقط می‌دانیم که فیلمنامۀ سریال حدوداً 400 صفحه بوده است.

بنابر گفتۀ مدیر شبکۀ شوتایم، داستان سریال در این 18 قسمت خاتمه یافته و احتمال ساخته شدن فصل دیگری از آن بسیار کم خواهد بود.

فصل اول «توئین پیکس» 8 آپریل 1990 از شبکۀ ABC آغاز شد و یکسال بعد، پس از 30 قسمت به دلیل افت تعداد بینندگان به لغو تولید سریال انجامید. اما در سال 1992 «دیوید لینچ» با یک فیلم 134 دقیقه‌ای و 10 میلیون دلاری دیگر، پیش‌درآمد حوادث سریال را هم روایت کرد که باز هم با شکست تجاری و هنری روبرو گشت و در گیشه تنها 4.7 میلیون دلار بلیط فروشی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید