news-background
news-background

اولین تصاویر از «واکین فینیکس» با گریم «جوکر» منتشر شد

 

«تاد فیلیپس» کارگردان فیلم «جوکر» (The Joker) ویدیوی کوتاهی از «خواکین فینیکس» با گریم شخصیت «جوکر» یا «آرتور» با همان لبخند شیطانی همیشگی‌اش به اشتراک گذاشت.

در روزهای گذشته اولین تصویر از «آرتور فلک» و مردی که بعدها به «جوکر» بدل می‌شود توسط کارگردان منتشر شد و اکنون هواداران با این ویدیو می‌توانند نگاه جامع‌تری بیندازند به این شخصیت با گریم دلقک-گونه‌اش که به نظر می‌رسد ارجاعی هم باشد به نقش‌آفرینی «هیث لجر» فقید در صحنه آغازین دزدی از بانک در فیلم «شوالیه تاریکی.»

این فیلم اختصاصی از شخصیت «جوکر» که اثری شبیه به «راننده تاکسی» توصیف شده، پیشینه کاراکتر پس از شکست در عرصه استند-آپ کمدی و گرایش به تبه‌کاری را تصویر می‌کند. این فیلم توسط «مارتین اسکورسیزی» پشتیبانی مالی شده و بازیگرانی چون «رابرت دنیرو»، «مارک مارون» استند-آپ کمدین باسابقه، «فرانسیس کانروی» و «زاسی بیتس» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فینینکس اخیراً در مصاحبه‌هایی تأکید کرده بود که این فیلم را یک اثر ابرقهرمانی نمی‌داند و آن را در هیچ ژانری قرار نمی‌دهد. «جوکر» برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. فیلمبرداری این فیلم هم اکنون در حال انجام است.

   

دانلود و تماشای آنلاین ویدیوی Joker 2019: First Look at Joaquin Phoenix as Joker

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۲۰

قطعا این گریم نهایی جوکر نیست و وارنر احازه نمیده که به این زودی چهره اش مشخص بشه احتمالا این گریم مالِ قبل از دیوانه شدنش باشه ولی حتی اگر این گریم هم باشه عالیه ببینیم تاد فیلیپس کمدی ساز در اولین تجربه جناییش چه میکنه خیلی دوست دارم بدونم بتمنِ این دنیایِ جدید رو کی بازی خواهد کرد

نمایش اسپویل
۱ مهر ۱۳۹۷ ۰۶:۲۱

گریم ساده و در عین حال ترسناک هست بنظرم چیز خوبی از اب در میاد

نمایش اسپویل
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ۲۱:۲۱

البته این گریم شخصیت جوکر فک نکنم باشه،در واقع فک کنم اشاره داره به زمانی که سعی داره مردمو بخندونه،شایدم زمانیه می خواد جوکر بشه،هر چی باشه ،گریم اصلیه جوکر این نیست،شاید اصلا قتلی تو این فیلم نباشه،این فیلم هر چی هست خیلی متفاوته.

نمایش اسپویل
۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۰۶

در کلیپ تازه منتشر شده ازش با همین گریم دلقک و گروهش که همگی نقاب دلقک زدن تو ایستگاه متر موجب ترس و وحشت مردم میشه.

نمایش اسپویل
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹

گریم جالبی داره

نمایش اسپویل
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ۰۶:۲۶

جوکر اولین بار در سال 1940 و توسط Bill Finger و Bob Kane و Jerry Robinson در کمیک Batman #1 خلق شد و تاریخچه خلقتش به شکل ذیل هست: باب کین، خالق داستان مصور بتمن، در سال ۱۹۴۰، شخصیت جوکر را وارد داستان خود کرد. جری رابینسون، یک کارت جوکر و تصویر کنراد وایت (بازیگر فیلم صامت مردی که می‌خندد) را به او نشان داد و این، منبع الهام شخصیت جوکر شد. داستان مردی که می‌خندد، روایت کودکی است که توسط کومپراچیکوها یا همان خریداران بچه معلول شده‌است و با زخمی که بر صورت دارد گویی همیشه می‌خندد. دوره‌گردی کودک را می‌یابد و با وی یک گروه نمایش خیابانی راه‌اندازی می‌کند. اولین ایفای نقش جوکر، در نخستین جلد بتمن بود. البته باب کین هیچ وقت دربارهٔ زندگی‌نامه جوکر حرفی نزده در حقیقت معلوم نیست او کیست و چه داستانی داشته و فقط فرضیه‌هایی از آن موجود است ولی در فیلم شوالیه تاریکی او فقط از تبدیل شدن خود به جوکر می‌گوید.

نمایش اسپویل