news-background
news-background

اولین تصاویر از «جودی ترنر اسمیت» در نقش Anne Boleyn

 

اولین تصاویر از «جودی ترنر اسمیت» در نقش «آن بولین» و «مارک استنلی» در نقش «هنری هشتم» در سریال تاریخی جدید شبکه‌ی Channel 5 منتشر شد. ترنر اسمیت در تصویری که «ورایتی» منتشر کرده سرش را روی دوش استنلی گذاشته. بولین در بین شش همسر «هنری هشتم» بدنام‌ترین آن‌ها بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سریال سه اپیزودی «آن بولین» (Anne Boleyn) که یک تریلر روان‌شناسانه است، چند ماه پایانی زندگی مولین را به تصویر می‌کشد، در حالی که او تلاش می‌کرد از دخترش محافظت کند و خانواده‌ی سلطنتی را به چالش بکشد. این سریال لحظات کلیدی زندگی بولین تا سقوط، و استقامت او، ضعف‌هایش و عزم او برای برابر دانسته‌شدن با مردان را بازگو می‌کند.

فیلمبرداری این سریال دسامبر گذشته در یورکشیر به پایان رسیده و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۱ روی ایر برود. ترنر اسمیت این هفته از سریال پیش‌درآمد «ویچر: منشأ خون» (The Witcher: Blood Origin) کناره‌گیری کرد. او در سال ۲۰۱۹ با فیلم «کویین و اسلیم» (Queen & Slim) و بازی مقابل «دنیل کالویا» به شهرت رسید و به زودی در «پس از یانگ» (After Yang) مقابل «کالین فارل» و «بدون پشیمانی» (Without Remose) مقابل «مایکل بی. جوردن» دیده خواهد شد.

انتخاب ترنر اسمیت برای بازی در نقش «آن بولین» توسط سونی پیکچرز تلویژن و فیبل پیکچرز سال گذشته بحث‌های زیادی را به راه انداخت چرا که او یکی از معدود بازیگران آفریقایی تباری است که در نقش یک هویت سلطنتی بازی می‌کند. پیش از او «سوفی اکوندو» در سریال «تاج توخالی» (The Hollow Crown) نقش «ملکه مارگارت انگلستان» که به ازدواج «هنری ششم» درآمد را بزی کرده بود.

«پاپا اسیدو» در نقش «جرج بولین» برادر آن، «لولا پتی کرو» در نقش «جین سیمور» رقیب آن، «بری وارد» در نقش مشاور «شاه هنری هشتم»، «جمیل وستمن» و «آماندا برتون» دیگر بازیگران «آن بولین» خواهند بود. نگارش فیلمنامه به «ایو هدرویک ترنر» تازه‌کار و کارگردانی آن به «لینسی میلر» سپرده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۹:۱۴

جریان به اصطلاح روشنفکر چپ کارش به جایی کشیده که تاریخ رو تحریف می کنه،پیشنهاد می کنم سریال wolf hall رو به جای این ببینید.

نمایش اسپویل
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ۱۸:۲۲

نقشش یک هویت سلطنتی نیست بلکه یک شخصیت واقعی تاریخی سلطنتی هست و یکی از تاثیر گذارترین افراد تاریخ انگلستان هستش و مادر ملکه الیزابت اول هستش

نمایش اسپویل