news-background
news-background

اولین تصاویر از بازسازی فیلم Tomb Raider منتشر شد

نسخه بازسازی شدۀ فیلم «توم ریدر» در حال ساخت است و اولین عکس از آن در فضای مجازی منتشر شده است. «آلیسیا ویکاندر» در این فیلم به کارگردانی «روآر اوتاوگ» نقش آفرینی خواهد کرد. نسخه قبلی این فیلم با نقش آفرینی آنجلینا جولی در سال 2001 و 2003 از روی بازی با همین عنوان ساخته شده بود. سری فیلم های توم ریدر عنوان موفقی بود که طرفداران خود را داشت. نسخه جدید این فیلم قرار است از همان المان های گذشته پیروی کند تا بتواند جایی در میان فیلم های مشتق از بازی های ویدئویی باز کند. اما نکته اصلی این است که فیلم جدید دارای طرحی متفاوت است. داستان از این قراز است که هفت سال پس از ناپدید شدن پدرش، لارای 21 ساله به جای ساخت کسب و کار جهانی خود به عنوان یک پیک دوچرخه سوار مشغول کار است و همچنین در کالج درس می‌خواند. او به دنبال دلیل ناپدید شدن پدرش به آخرین مکانی که دیده شده می‌رود. این مکان مقبره ای در جزیره ای واقع در ژاپن است. این فیلم ازخط بازی های اخیر پیروی می‌کند. به نظر می‌رسد از داستان های باستان شناسانه و تاریخی در این بازسازی خبری نباشد.

کارگردان این فیلم عنوان کرده است که این بازسازی از داستانی با بازی آنجلینا جولی دور خواهد شد و بیشتر به داستان بازی ویدئویی نزدیک می‌شود. او عنوان کرد که فکر می‌کند داستان توم ریدر به اندازه کافی جذاب است و نیازی به وارد شدن به بخش های اسطوره ای و علمی-تخیلی نیست. به نظر می‌رسد که فیلم کار موفقی از آب در بیاید.

این فیلم در مارچ 2018 اکران خواهد شد. باید منتظر ماند و دید فیلم می‌تواند موفقیت سری قبلی توم ریدر با نفش آفرینی قوی آنجلینا جولی را تکرار کند؟ شما از عوض شدن بازیگر لارا کرافت چه احساسی دارید؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید