news-background
news-background

اولین تریلر Wrath of Man: چهارمین همکاری «گای ریچی» و «جیسون استاتهام»

فیلم چهارم ریچی و استاتهام اوایل ماه می در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

بازگشایی تدریجی سالن‌های سینما در آمریکا باعث شده استودیوهای پخش‌کننده آماده‌ی اکران فیلم‌های خود در سال ۲۰۲۱ شوند. بسیاری از این فیلم‌ها اوایل سال گذشته به تعویق افتاده و سازندگان آن‌ها منتظر روشن‌تر شدن وضعیت کسب‌وکار نمایش فیلم مانده بودند. «خشم انسان» (Wrath of Man) به کارگردانی «گای ریچی» یکی از این عناوین است که با همکاری ام‌جی‌ام و میرامکس تولید شده و اوایل ماه می توسط یونایتد آرتیستس اکران خواهد شد. این فیلم چهارمین همکاری ریچی و «جیسون استاتهام» است.

«خشم انسان» به نویسندگی ریچی، «ایوان اتکینسون» و «مارن دیویس» بازسازی یک فرانسوی فرانسوی (Le Convoyeur) است که در سال ۲۰۰۴ روی پرده رفت و داستانی در مورد یک محافظ امنیتی روایت کرد که می‌پذیرد برای یک کمپانی حمل پول کار کند. این بازسازی با مضمون انتقام مردی به نام «اچ» (H) را دنبال می‌کند که وظیفه دارد هر هفته میلیون‌ها دلار سرمایه را جابه‌جا کند.

دیگر بازیگران فیلم «اسکات ایستوود»، «جاش هارتنت»، «هولت مک‌کالانی»، «جفری داناوان»، «لز آلونسو»، «رائول کاستیو»، و «پست مالون» خواهند بود. «خشم انسان» ابتدا قرار بود ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ اکران شود اما با بسته ماندن سینماهای لس‌آنجلس و نیویورک به اواخر آوریل و سپس اوایل می موکول شد. این فیلم در تاریخ جدید اکرانش باید با «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول و دیزنی رقابت کند.

استاتهام اخیراً در فیلم «پنج چشم» (Five Eyes) نیز با ریچی همکاری کرده است. این فیلم با بازی «آبری پلازا»، «هیو گرنت»، «جاش هارنت» و «باگزی مالون» توسط اس‌تی‌اکس پخش خواهد شد.

«خشم انسان» ۷ می ۲۰۲۱ در آمریکا اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید