news-background
news-background

اولین تریلر Wonder Woman 1984 به همراه پوسترهای جدید منتشر شد

شخصیت «زن شگفت‌انگیز» پس از حاضر شدن در فیلم‌های «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت»، فیلم جداگانه‌ی «زن شگفت‌انگیز» و «لیگ عدالت»، بار دیگر در «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) ظاهر می‌شود. برادران وارنر ساعاتی پیش در کامیک کان برزیل از اولین تریلر این فیلم رونمایی کرد و سپس آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

پیش از این تنها چند تصویر از پشت صحنه و چند پوستر از فیلم منتشر شده بود. «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» به کارگردانی «پتی جنکینز» که ماجراجویی حماسی دایانا با بازی «گل گدوت» را در دهه‌ی ۱۹۸۰ روایت می‌کند، قرار بود پاییز امسال اکران شود اما در نهایت نمایش فیلم به تابستان سال آینده موکول شد.

در کنفرانس سازندگان فیلم در برزیل پوسترهای جدید فیلم از «پدرو پاسکال» در نقش «مکسول لرد»، «کریستن ویگ» در نقش «باربارا مینروا/چیتا» و «کریس پاین» در نقش «استیو ترور» هم رونمایی شد. جنکینز در مورد چگونگی بازگشت استیو اطلاعاتی فاش نمی کند اما می‌گوید حقه‌ی بازاریابی نیست.

پس از صحبت‌های جنکینز، گدوت وارد می‌شود و می‌گوید: «در این فیلم ما «زن شگفت‌انگیز» را تنها در سال ۱۹۸۴ می‌بینیم – او دوستانش را از دست داده و کاری را که باید انجام می‌دهد. او به بشریت کمک می‌کند تا اینکه اتفاقی دیوانه‌‌وار روی می‌دهد.»

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» ۵ ژوئن سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۰

این پسره قسمت قبلی نمرد؟

نمایش اسپویل
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۴۰

بردنش پیش خدای روشنایی زندش کردن دلت خوشه ها عقلانیت تو سینمای ابر قهرمانی نیست

نمایش اسپویل
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۹

آهنگش خیلی قشنگ بود

نمایش اسپویل