news-background
news-background

اولین تریلر Venom: Let There Be Carnage: ونوم علیه کارنج

از بازی «تام هاردی» در نقش «ادی براک» و همزاد سیمبویتش نزدیک به سه سال گذشته است. پاییز سال ۲۰۱۸ «ونوم» (Venom) با استقبال منتقدین زیادی همراه نشد اما این فیلم در سراسر دنیا بیش از ۸۵۶ میلیون دلار فروخت و در کشور چین عملکرد بسیار خوبی داشت.

در دنباله این فیلم موسوم به «ونوم: بگذار کشتار شود» (Venom: Let There Be Carnage) شخصیت براک ژورنالیست در مقابل «کارنج» یا «کلتوس کسدی» قرار می‌گیرد. در پایان قسمت اول «ونوم» فاش شده بود که نقش «کارنج» را «وودی هارلسون» ایفا خواهد کرد. کسدی یک قاتل زنجیره‌ای در کتاب‌های کامیک است. رویارویی هاردی و هارلسون پاییز آینده احتمالاً برای کشاندن هواداران دنیای مرد-عنکبوتی به سالن‌های سینما کافی خواهد بود.

بازگشت «میشل ویلیامز» و «رید اسکات» نیز به تأیید رسیده است. آن‌ها به «نایومی هریس» می‌پیوندند که در قسمت دوم نقش شخصیت شرور «شریک» (Shriek) را بازی می‌کند. «استیون گراهام» در نقشی افشانشده، «شان دلانی»، «لورنس اسپلمن» و «لری الومبامیو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«اندی سرکیس» استاد موشن-کپچر این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و جانشین «روبن فلایشر» شده است. «کلی مارسل» نویسنده فیلمنامه و «مارکو بلترامی» آهنگساز دنباله «ونومن است. «رابرت ریچاردسون» که در سال ۲۰۱۷ با فیلم «نفس» (Breathe) با سرکیس همکاری کرده، فیلمبردار پروژه بوده است.

ریچاردسون سابقه‌ای طولانی در پروژه‌های «کوئنتین تارانتینو» دارد. او سال گذشته در مورد «ونوم ۲» به «کلایدر» گفته بود: «از این جهت به اندی سرکیس پاسخ مثبت دادم که باید به او پاسخ مثبت می‌دادم، اما فکر می‌کنم [ونوم] حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و طوفان به پا خواهد کرد. این فیلم به نظر من، به وقوع این طوفان کمک می‌کند، زیرا شخصیت محوری قابل توجهی در قصه وجود دارد، اما وودی هارلسون هم به آن اضافه شده است و طبیعتاً تأثیر خودش را می‌گذارد. مشتاق این پروژه‌ام. تغییر عظیمی برای من است، اما هیجان‌زده‌ام. فکر می‌کنم هاردی یکی از بهترین‌هاست. هرگز اشتباه نمی‌کند. بسیار مشتاقم که در کنارش بنشینم و بازی او را نگاه کنم.»

سونی پیکچرز «ونوم: بگذار کشتار شود» را ۲۴ سپتامبر اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۰۹

ونوم بذار کارینج بیاد نکه کشتار شود یا من اشتباه میکنم

نمایش اسپویل
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۴۸

بله شما درست میگی کارنیج یک شخصیته، ولی اینجا مفهوم کشت و کشتار معنی میشه یعنی بگذار کشتار و هرج و مرج بشود.

نمایش اسپویل
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۴۳

بازی با کلماته دیگه

نمایش اسپویل
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۲۴

نه همون میشه ونوم بذار کارینج بیاد چون کارینج یه شخصیت هست اینجا هم معنیش نمیکنیم دوست عزیز

نمایش اسپویل
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۲۲

شما اشتباه میکنی.

نمایش اسپویل