news-background
news-background

اولین تریلر The Nest: «جود لا» و «کری کون» در اولین فیلم «شان دورکین» پس از ۹ سال

«جود لا» و «کری کون» در اولین فیلم بلند «شان دورکین» پس از ۹ سال بازی کرده‌اند.

«کری کون» در سه فصل سریال «بازماندگان» (دانلود سریال The Leftovers با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO نمایشی به‌یادماندی داشت و هواداران او منتظر بودند نقشی در همان سطح را از او در سینما ببینند. او سابقه‌ی بازی در فیلم‌های «دختر گمشده» (دانلود فیلم Gone Girl با لینک مستقیم) «دیوید فینچر»، «پست» (دانلود فیلم The Post با لینک مستقیم) و «بیوه‌ها» (دانلود فیلم Widows با لینک مستقیم) را دارد، اما پاییز آینده در نقش اول فیلم «آشیانه» (دانلود فیلم The Nest با لینک مستقیم) در کنار «جود لا» دیده خواهد شد. این فیلم اولین اثر بلند «شان دورکین» پس از «مارتا مارسی می مارلین» (دانلود فیلم Martha Marcy May Marlene با لینک مستقیم) است.

داستان فیلم در مورد یک سرمایه‌گذار جاه‌طلب به نام «روری» با بازی لا و همسر آمریکایی‌اش «الیسون» با بازی کون و فرزندان‌شان است. آن‌ها زندگی راحت در حومه‌ی شهرهای آمریکا را رها می‌کنند تا به زادگاه روری در انگلستان دهه‌ی ۱۹۸۰ بازگردند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«آشیانه» پس از آنکه در ساندنس روی پرده رفت توسط آی‌اف‌سی فیلمز خریداری شد. این فیلم در آن فستیوال نقدهای مثبتی دریافت کرد و از بازی لا و کون به شدت ستایش شد. دورکین در سال ۲۰۱۱ فیلم «مارتا مارسی می مارلین» با بازی «الیزابت اولسن» را به ساندنس برد و از آن زمان تاکنون فیلم بلند دیگری نساخته بود.

دورکین در این سال‌ها اپیزودهایی از مینی‌سریال «سوث‌کلیف» (Southcliffe) را کارگردانی کرد و تهیه‌کننده‌ی فیلم‌هایی چون «جیمز وایت» (دانلود فیلم James White با لینک مستقیم) و «کریستین» (دانلود فیلم Christine با لینک مستقیم)  «چشمان مادرم» (دانلود فیلم The Eyes of My Mother  با لینک مستقیم) شد.

آی‌اف‌سی فیلمز فیلم «آشیانه» را ۱۸ سپتامبر در آمریکا اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید