news-background
news-background

اولین تریلر The Devil All the Time نت‌فلیکس با بازی «رابرت پتینسون» و «تام هالند»

«آنتونیو کمپوس» کارگردان فیلم‌های «کریستین» و «سایمون قاتل» با یک تریلر روانشناسانه‌ی پرستاره بازگشته است.

 

«آنتونیو کمپوس» با فیلم‌های مستقل «کریستین» (دانلود فیلم Christine با لینک مستقیم) و «سایمون قاتل» (دانلود فیلم Simon Killer با لینک مستقیم)‌ توانایی‌های خود در خلق تریلرهای روان‌شناسانه را به اثبات رسانده است. این فیلمساز ۳۶ ساله به لطف نت‌فلیکس بزرگ‌ترین فیلم خود تا امروز را ساخته و به زودی منتشر می‌کند. فیلم «همیشه شیطان» (دانلود فیلم The Devil All the Time با لینک مستقیم) که از رمانی به همین نام نوشته‌ی «ری پولاک» اقتباس شده و داستانی در سال‌های میان جنگ جهانی دوم و جنگ ویتنام روایت می‌کند. «رابرت پتینسون»، «تام هالند»، «جیسون کلارک»، «رایلی کیو»، «سبباستین استن»، «الایزا اسکنلن»، «بیل اسکارزگارد»، «میا واشیکفسکا»، «هری ملینگ» و «هیلی بنت» از جمله بازیگران فیلم خواهند بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

پتینسون در فیلم نقش یک کشیش، کلارک و کیو نقش یک زوج، استن نقش یک کلانتر، و هالند نقش شخصیتی به نام «آروین راسل» را بازی می‌کند که با نیروهای شیطانی تهدید‌کننده‌ی او و خانواده‌اش در نزاع است.

کمپوس پیش‌تر در مصاحبه با مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «اقتباس از کتاب کار سختی بود به این علت که بخش‌های زیادی از آن را دوست داشتیم. من از هواداران گاتیک جنوبی و نوآر هستم و این کتاب ترکیبی عالی بود از هر دو. گاهی ممکن است از یک اثر اقتباس کنید و فکر کنید که از هسته‌ی اصلی آن اقتباس خواهید کرد و سایر مسائلش را نادیده می‌گیرد و از اول آغاز می‌کنید. در این مورد با خود می‌گفتم: «همه‌چیزش را دوست دارم!»

در حالی که پتینسون جدا از بلاک‌باسترهای اخیرش سابقه‌ی همکاری با «برادران سفدی»، «کلر دنی» و «رابرت اگرز» را در فیلم‌های مستقل دارد، اما هالند در ابتدای راه بازیگری خود است و «همیشه شیطان» فرصتی است برای ثابت کردن استعدادهای خود خارج از «دنیای سینمایی مارول». هالند و پتینسون در فیلم «شهر گمشده زد» (دانلود فیلم The Lost City of Z با لینک مستقیم) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

نت‌فلیکس «همیشه شیطان» را ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند. این فیلم یکی از چندین عناوین مدعی کسب جایزه‌ی نت‌فلیکس برای پاییز آینده است. این شبکه فیلم «به پایان رابطه فکر می‌کنم» (دانلود فیلم I'm Thinking of Ending Things با لینک مستقیم) «چارلی کافمن» و «محاکمه‌ ۷ شیکاگویی» (دانلود فیلم The Trail of the Chicago 7 با لینک مستقیم) را امسال عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۳۶

کار سختی بود*

نمایش اسپویل