news-background
news-background

اولین تریلر The Card Counter: رستگاری یک بازی طولانی است

 

«شمارنده کارت» در جشنواره فیلم ونیز امسال برای «شیر طلا» رقابت می‌کند.

 

«پل شریدر» پس از کارگردانی اولین فیلم بلندش «اولین اصلاح‌شده» (First Reformed)، با یک عنوان سینمایی بلند دیگری با مضمون انتقام به نام «شمارنده کارت» (The Card Counter) بازگشته است. در این فیلم «اسکار آیزاک» نقش می‌آفریند که شریدر نظیرش را در فیلمنامه‌های «راننده تاکسی» (Taxi Driver) و «گاو خشمگین» خلق کرده بود. دیگر بازیگران فیلم «تیفانی هدیش» و «ویلم دافو» خواهند بود. دافو در «آخرین وسوسه مسیح» (Last Temptation of Christ) و «سگ سگ را می‌خورد» (Last Temptation of Christ) با شریدر همکاری کرده است.

«اسکار آیزاک» در «شمارنده‌ کارت» نقش قمارباز و کهنه‌سربازی را بازی می‌کند به یک مرد جوان کمک می‌کند از یکی از دشمنانش انتقام بگیرد. در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «رستگاری در «شمارنده کارت» پل شریدر یک بازی طولانی است. داستان این تریلر انتقامی که با تنش منحصر به فرد و سینمایی شریدر بازگو شده، و بازیگرانی چون «اسکار آیزاک»، «تیفانی هدیش»، «تای شریدان» و «ویلم دافو» نقش‌آفرینی کرده‌اند، در مورد یک بازجوی سابق نظامی است که قمار روی آورده و تصمیمات گذشته او را رها نمی‌کنند.»

«شمارنده کارت» در ماه سپتامبر به جشنواره فیلم ونیز می‌رود. این فیلم در بخش مسابقه با «دختر گمشده» (The Lost Daughter) «مگی جیلنهال»، «اسپنسر» (Spencer) «پابلو سورنتینو» و «مادران موازی» (Parallel Mothers) «پدرو آلمودوار» و بسیاری دیگر برای «شیر طلا» رقابت خواهد کرد.

شریدر پاییز گذشته گفته بود: «تقریباً تمام شده، و به یک ساعت و ۴۹ دقیقه رسیده، مدتی که به نظرم کافی است. بدیهی است که باید موسیقی متن را اضافه کنم، جلوه‌های ویژه هنوز باقی مانده، اما مسئله این است که فشاری برای به اتمام رساندن فیلم در حال حاضر وجود ندارد. با استودیوی فکوس گفتگو می‌کردم، و گفتم که می‌توانم فیلم را تا یک ماه آینده تحویل دهم. اما آن‌ها فیلم را تا یک ماه آینده نمی‌خواهند چون نمی‌دانند با آن چه کنند. گفتند هر چه زمان بخواهی در اختیار داری، چیزی که بر خلاف روش همیشگی استودیوها است.»

«مارتین اسکورسیزی» یکی از تهیه‌کنندگان «شمارنده کارت» است و در مرحله پس از تولید به کارگردان یاری رسانده است. شریدر پاییز سال گذشته به «لس‌آنجلس تایمز» گفته بود: « چهار صحنه‌ی دیالوگ کلیدی در فیلم میان شخصیت‌های اصلی وجود داشت که فیلمبرداری نکرده بودم. سپس موفق شدم فیلم را برای شماری از افرادی که برای‌شان احترام قائلم به نمایش درآورم، مثل اسکورسیزی که تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه است، مثل «کنت جونز» و دیگر افراد. چیزی که از آن‌ها پرسیدم این بود: «چهار صحنه‌ی دیگر باید فیلمبرداری کنم. می‌توانم بازنویسی‌شان کنم. اشکال کارم چیست؟ چه چیزی باید اضافه کنم؟ این صحنه‌ها را چگونه باید بنویسم؟»

استودیوی فکوس فیوچرز «شمارنده کارت» را ۱۰ سپتامبر در سالن‌های سینمای آمریکا اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید