news-background
news-background

اولین تریلر The Banker با بازی «ساموئل جکسون» و «آنتونی مکی» منتشر شد

داستان زندگی اولین بانکدار سیاهپوست تاریخ آمریکا به اپل تی‌وی+ می‌آید. این شبکه دقایقی پیش از اولین تریلر درام «بانکدار» (The Banker) در مورد اولین بانکداران سیاهپوست آمریکایی به نام «جو موریس» با بازی «ساموئل ال. جکسون» و «برنارد گرت» با بازی «آنتونی مکی» در دهه‌ی ۱۹۵۰ رونمایی کرد.

همان‌گونه که در پیش‌نمایش فیلم نشان داده می‌شود، این دو تاجر با محدودیت‌های نژادپرستانه‌ی آن سال‌ها مواجه می‌شوند و به کمک همسر گرت با بازی «نیا لانگ»، یک مرد سفیدپوست از طبقه‌ی کارگر به نام «مت استاینر» با بازی «نیکلاس هولت» را انتخاب می‌کنند تا کسب و کار آنان را به جلو هدایت کند و امپراطوری بانکی آنان را گسترش دهد. هدف دو بانکدار این بود که به خانواده‌های سیاهپوست برای خرید مسکن یاری رسانند.

«بانکدار» به صورت مستقل در استودیوی رامولوس به تولید رسید و سپس در جولای سال ۲۰۱۹ توسط اپل خریداری شد و به عنوان یکی از عناوین اریجینال شرکت عرضه شود. این فیلم به کارگردانی «جورج نولفی» قرار است ماه آینده در جشنواره‌ی فیلم AFI روی پرده رود و از ۶ دسامبر به صورت محدود به نمایش عمومی گذاشته شود. شبکه‌ی اپل تی‌وی‌+ از ژانویه سال ۲۰۲۰ این فیلم را در اختیار مشترکین خود قرار خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید