news-background
news-background

اولین تریلر Perry Mason: «متیو رایس» در ریبوت نوآر HBO

اولین تصاویر از ریبوت «پری میسون» در شبکه‌ی HBO نسبت به سریال کلاسیک شبکه‌ی CBS در دهه‌ی ۱۹۵۰ متفاوت به نظر می‌رسد.

اولین تریلر درام حقوقی «پری میسون» (دانلود سریال Perry Mason با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO منتشر شد. این سریال ریبوت سریال تلویزیونی کلاسیکی به همین نام است که در دهه‌ی ۱۹۵۰ از شبکه‌ی CBS روی ایر رفت.

«پری میسون» در خلال سال‌های ۱۹۵۷ تا ۱۹۶۶ پخش شد و «ریموند بر» در نقش اصلی آن بازی کرد و در هر اپیزود از کسنی که به اشتباه محکوم شده بودند دفاع می‌کرد. روایت جدید از این سریال توسط «ران فیتزجرالد» و «رولین جونز» تهیه‌کنندگان «روشنایی‌های جمعه شب» (Friday Night Lights) خلق شده و به نظر می‌رسد که آن خط داستانی به کلی تغییر کرده باشد. «متیو رایس» ستاره‌ی سریال «آمریکایی‌ها» (The Americans) شبکه‌ی FX نقش اصلی ریبوت را بازی می‌کند.

آنگونه که تریلر فاش می‌کند، میسون شخصیتی است که باور دارد «همه گناهکارند». این ادعا با توجه به لذت‌گرایی و فسادی که شهر را در آن دهه‌ فراگرفته بود غافلگیرکننده نیست. وقتی کودکی مفقود می‌شود میسون کسی است که سعی می‌کند به حقیقت پی‌ ببرد. این تکاپو او را به کوچه‌ها تاریک و دنیای توخالی سیاست می‌کشاند. این پرونده ارتباطی نیز به یک ایوانجلیست محبوب با بازی «تاتیانا ماسلنی» دارد. برخلاف سریال اصلی که با هر اپیزود یک پرونده بررسی می‌شد، این سریال دارای یک روایت برای تمامی اپیزودهای فصل است.

توسعه‌ی ریبوت «پری میسون» از سال ۲۰۱۱ آغاز شد وقتی که «رابرت داونی جونیور» خود را آماده می‌کرد تا در نقش وکیل داستان در یک اقتباس سینمایی ظاهر شود اما این پروژه هیچ‌گاه به مرحله‌ی تولید نرسید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شبکه‌ی HBO به تازگی سریال درام تاریخی دیگری به نام «توطئه علیه آمریکا» (The Plot Against America) به تولید رسانده است. شبکه‌ی شوتایم نیز «پنی دردفول: شهر فرشتگان» (Penny Dreadful: City of Angels) را پخش خواهد کرد که شباهت‌هایی به «پری میسون» دارد چرا که بر روی فساد در لس‌آنجلس دهه‌ی ۱۹۳۰ و ایوانجلیزم تمرکز می‌کند.

ریبوت «پری میسون» ۲۱ ژوئن (۱ تیر ماه ۱۳۹۹) از HBO پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید