news-background
news-background

اولین تیزر Once Upon a Time in Hollywood تارانتینو منتشر شد

 

اولین تریلر رسمی برای فیلم بعدی «کوئنتین تارانتینو» سرانجام از راه رسید. پس از انتشار دو پوستر از شخصیت‌های فیلم در دو روز گذشته، سونی امروز چهارشنبه اولین تریلر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) را رونمایی کرد.

فیلم پرستاره‌ی «روزی روزگاری در هالیوود» قتل‌های وحشتناک خانواده‌ی منسون در سال ۱۹۶۹ لس آنجلس را به تصویر می‌کشد. انتظار می‌رود تارانتینو در این فیلم با ترکیب شخصیت‌های خیالی و واقعی، به سیاق فیلم «حرامزادگان بی‌شرف» (Inglorious Basterds) عمل کند. در آن فیلم ماجراجویی‌های گروهی از سربازان آمریکایی روایت شد که قصد داشتند هیتلر را به قتل برسانند.

تارانتینو برای این فیلم سرشناس‌ترین بازیگران هالیوود را گرد هم جمع کرده و بار دیگر با «لئوناردو دی‌کاپریو» و «برد پیت» همکاری می‌کند. این اولین بار است که پیت و دی‌کاپریو در کنار یکدیگر به ایفای نقش می‌پردازند. «مارگو رابی» ستاره‌ی فیلم «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) در این فیلم نقش «شارون تیت» یکی از قربانیان قتل‌های خانواده‌ منسون بازی می‌کند.

این سه بازیگر به «آل پاچینو»، «تیموتی اولیفانت»، «داکوتا فنینگ»، «کرت راسل»، «جیمز مارزدن»، «امیل هرش»، «تیم راث»، «مارگارت گوالی»، «دیمین لوئیس»، «لینا دانم»، «بروس درن»، و «لوک پری» می‌پیوندند.

در این تیزر دی‌کاپریو و پیت را می‌بینیم که در مورد بدلکاری مصاحبه می‌کنند. «مارگو رابی» نیز در نقش «شارون تیت» و «مایک مو» در نقش «بروس لی» لحظاتی به چشم می‌خورند. «روزی روزگاری در هالیوود» با نویسندگی و کارگردانی تارانتینو در تاریخ ۲۶ جولای در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ فروردین ۱۳۹۸ ۰۰:۵۲

الان فهمیدم که بروسلی هنوز زندست

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۵۷

بروس لی جلو کسی کم میاره؟!! فیلم تخیلیه؟

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۸:۱۱

برادر تارانتینو این رسمش نیست، با این تریلر اینجوری دلبری کنی. به خدا رسمش نیست? این فیلم تازه ۲۱ ژولای اکران میشه، کی کیفیت خوبش برسه دست ما خدا داند??

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۸:۱۰

مشت انداختن های برد پیت منو یاد شاهکار فینچر یعنی "باشگاه مبارزه" انداخت. چشم به راه نهمین دیوانه بازی استاد تارانتینو هستم، بدجور

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۵۰

بروسلی مگه نمرده پس اون کی بود؟

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۰۷

نه دیگه وقتی کسی میمیره از تاریخ حذف میشه :)))))))))

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۸:۴۹

میدونم رفیق کنایه به گریمش گفتم

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۸:۱۲

الان مرده اون زمان که نمرده بود :))

نمایش اسپویل