news-background
news-background

اگر خواهان صلحی، آماده‌ی جنگ باش؛ اولین تریلر John Wick 3‌ منتشر شد

   

اولین تریلر «جان ویک ۳: پارابلوم» (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) منتشر شد. در این تریلر که به ترانه‌ی «رؤیای محال» با صدای «فرانک سیناترا» مزین شده، برای اولین بار «هالی بری» را در نقش «سوفیا»‌ می‌بینیم. در قسمت سوم، ویک به علت زیر پا گذاشت قوانین از تشکیلات «کانتیننتال» (The Continental) طرد شده و عملاً تمامی قاتلین حرفه‌ای دنیا در پی به دام انداختن او هستند. درحالی که قسمت اول فیلم در مورد انتقام بود، و قسمت دوم در مورد مواجهه با گذشته، به نظر می‌رسد که قسمت سوم فرار از گذشته و تلاش ویک برای یافتن یک زندگی تازه پس از «کانتیننتال» را به تصویر بکشد.

اطلاعات چندانی از داستان قسمت سوم فاش نشده، اما می‌دانیم که «هالی بری» نقش شخصیت جدیدی به نام «سوفیا» که یکی از دوستان قدیمی ویک است را بازی می‌کند. ریوز در مصاحبه با «اکستراتی‌وی» می‌گوید: «او شگفت‌آور است. کارهای واقعاً جالبی از او سر می‌زند. سطح فیلم را بالاتر می‌برد و استانداردها را ارتقاع می‌بخشد.»

«چاد استالسکی» کارگردان فیلم در مصاحبه با «اینترتینمنت» ویکلی گفته بود: «همانگونه که سگ جان برای او یادگار همسرش بود، دو سگ [شخصیت سوفیا] نیز یادگار کسی است که او از دست داده.» استالسکی فاش می‌کند که سکانس‌های اکشنی برای سگ‌ها طراحی کرده‌اند.

«پارابلوم» در حال حاضر تنها فیلم منتشر نشده در چندگانه‌ی «جان ویک» است، اما ریوز و استالسکی برای تولید چندین فیلم دیگر ابراز تمایل کرده‌اند. استالسکی می‌گوید: «از تولید این فیلم‌ها لذت می‌برم زیرا هیچ محدودیتی وجود ندارد. ما داستان منحصر به فرد خودمان را خلق می‌کنیم و استودیویی را داریم که در کارمان دخالت نکرده و از تصمیمات ما حمایت می‌کند. اگر مردم فیلم را ببینند و ما به سوددهی برسیم، من و کیانو ایده‌های بسیاری [برای ادامه] در سر داریم... اما می‌دانید در صنعت سرگرمی باید اجازه دهید مردم تصمیم بگیرند.»

علاوه بر ریوز، در قسمت سوم «ایان مک‌شین»، «لنس ردیک»، و «لارنس فیشبورن» نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند و «انجلیکا هیوستون»، «مارک داکاسکوس»، «ایشیا کیت دیلون»، «رابین لرد تیلور» و «جان مانتزوکاس» چهره‌های جدید چندگانه خواهند بود. اولین پوستر و تیزر کوتاه فیلم روز سه شنبه توسط لاینزگیت منتشر شده بود.

«جان ویک ۳: پارابلوم» در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ در آمریکا اکران می‌شود.    

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ دی ۱۳۹۷ ۰۲:۲۱

دیگه خیلی شلوغ پلوغ به نظر من جالب نمیشه گرچه واسه دیدن این فیلم لحظه شماری میکنم بخاطر اکشن نابش ولی کاش یکم بیشتر شبیه قسمت اولش بود

نمایش اسپویل
۲۹ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۲۸

این سری فیلم بیشتر از فیلمای مارول تخیلی نباشه کمتر نیست

نمایش اسپویل
۲۸ دی ۱۳۹۷ ۲۰:۵۹

به نظر من قسمت اولش قشنگتر از قسمت دوم بود موافقت یا مخالفتتون رو لطفا با لایک یا دیسلایک نشون بدین ممنون دوستان

نمایش اسپویل
۲۸ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۰۸

فقط اون اهنگ پس زمینه!!!!

نمایش اسپویل
۲۸ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۱۷

چقدر انتظار این سختههههههه

نمایش اسپویل
بیشتر