news-background
news-background

اولین تریلر In the Earth: پرسه بشر در ظلمت ابدی درون

ویتلی فیلم ترسناک جدیدش را طی ۱۵ روز و در حین پاندمی فیلمبرداری کرده است.

 

«بن ویتلی» که اخیراً بازسازی «ربکا» (Rebecca) را در نت‌فلیکس داشته، به‌زودی با «در زمین» (In the Earth) به سینما بازمی‌گردد. این پروژه در جشنواره‌ی فیلم ساندنس ۲۰۲۱ اکران شد و نقد‌های مثبتی دریافت کرد. ویتلی در سال‌های ابتدایی فیلمسازی‌اش با فیلم‌هایی مانند «فهرست کشتار» (Kill List) خود را به عنوان یک کارگردان آثار ژانر وحشت مطرح کرد. «در زمین» او طی تنها ۱۵ روز و در حین پاندمی تولید شده و «جول فرای»، «الورا تورچیا»، «هیلی اسکوایرز» و «ریس شیراسمیت» در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

استودیوی نئون در خلاصه‌ی داستان رسمی فیلم آورده است: «در حالی که دنیا به دنبال درمانی برای یک ویروس مرگبار است، یک محقق و نگهبان به اعماق جنگل قدم گذاشته‌اند. سفر آن‌ها در طول شب و در دل تاریکی به گردشی وحشتناک تبدیل می‌شود و جنگل پیرامون آن‌ها جان می‌گیرد.»

در زمان اکران فیلم در ساندنس، منتقدین از فیلم کم‌هزینه و ترسناک ویتلی و تصاویر کابوس‌وارش ستایش کردند و آن را تمثیلی از گشت و گذار بشر در ظلمت ابدی درون برای گریز از ویروس کرونا توصیف کردند.

ویتلی در مورد «در زمین» می‌گوید: «می‌خواستم فیلمی بسازم که تعمقی باشد برای فضای این روزها. فیلم‌هایی را دیده‌ام که در حین پاندمی ساخته و عرضه شده‌اند و بسیار سنتی به نظر می‌رسند. هیچ‌کس از اتفاقی که [پاندمی] رقم زده حرف نمی‌زند... کووید یک نسل را خواهد ساخت. من احساس می‌کنم که در سال ۱۹۴۶ فیلم می‌سازم و لازم نیست یادآور شوم که در آن سال مردم جنگ جهانی دوم را تحمل می‌کردند.»

ویتلی اضافه می‌کند: «از این جهت می‌خواستم فیلمی بسازم که بلادرنگ باشد. تا از این روزها حرف بزنم. می‌خواستم اثری خلق کنم در مورد تجربه‌‌ی اکنون باشد. این فیلم لحظه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم را می‌گیرد و به یک ژانر تبدیل می‌کند.»

«در زمین» از هفته‌ی پایانی آوریل در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ۰۵:۲۷

میگن زود قضاوت نکنید..ولی وقتی تریلر این باشه ببین خود فیلم چیه.

نمایش اسپویل