news-background
news-background

اولین تریلر Escape Room 2 منتشر شد

سونی پیکچرز پس از موفقیت تجاری «اتاق فرار» (Escape Room) ایمان پیدا کرد که تولید دنباله ایده بدی نیست، هرچند که بعضی از مخاطبین آن فیلم در ژانر وحشت شاید انتظار نداشتند که قسمت دوم ساخته شود. «اتاق فرار» اول با بودجه ۹ میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر دنیا ۱۵۵.۷ میلیون دلار فروخت و سونی را به سود زیادی رساند. «آدام روبیتل» کارگردان و «نیل اچ. موریتس» تهیه‌کننده امیدوارند با «اتاق فرار: تورنمنت قهرمانان» (Escape Room: Tournament of Champions) موفقیت قسمت اول را تکرار کنند.

داستان قسمت اول در مورد شش غریبه بود که در اتاق‌هایی مرموز و مرتبط با گذشته‌هایشان گرفتار شده بودند. افرادی که به قدر کافی ذکاوت و هوشمندی به خرج نمی‌دادند یا قوی نبودند با پیامدهای ناگواری روبرو می‌شدند. دو بازمانده گروه زویی با بازی «تیلور راسل» و بن با بازی «لوگان میلر» بودند.

روبیتل می‌گوید اگرچه دنیای فیلم عظیم‌تر شده اما فرمول قسمت اول همچنان باقی است. او اضافه می‌کند که شخصیت‌های ریچل با بازی «هالند رودن»، بریانا با بازی «ایندیا مور» و نیتان با بازی «توماس کاکرل» وارد قصه می‌شوند و گذشته آن‌ها مانند قسمت اول بازگو خواهد شد. کارگردان می‌گوید: «آنچه سعی داشتم انجام دهم این بود که پرسش‌هایی در رابطه با هریک از آن‌ها مطرح کنم، مثل قسمت اول… شخصیتی وجود دارد که یک خصوصیت جسمانی بسیار عجیب – نه یک بیماری، بلکه یک سیستم ایمنی غیرعادی دارد و به همین دلیل با درد اتفاقات عجیبی برایش روی می‌دهد.»

«اتاق فرار: تورنمنت قهرمانان» ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید