news-background
news-background

اولین و احتمالاً آخرین تریلر بلند Toy Story 4 منتشر شد؛ رونمایی از پوستر رسمی

چند ماه پس از انتشار تیزر قسمت چهارم «داستان اسباب بازی» (Toy Story 4)، تریلر کامل فیلم توسط دیزنی و پیکسار رونمایی شد. در این ویدیو برای اولین بار تصاویری جدید از فیلم که احتمالاً آخرین قسمت چندگانه خواهد بود به نمایش گذاشته شده است. «داستان اسباب بازی ۳» نه سال قبل و در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفته بود.

در تریلر جدید «داستان اسباب بازی» شخصیت‌های محبوب «وودی»، «باز» و دیگر اسباب‌ بازی‌های اندی در اختیار فردی دیگر که دخترکی به نام «بانی» است و در قسمت سوم معرفی شده بود قرار می‌گیرند. در این قسمت هم «تیم آلن» و «تام هنکس» در نقش شخصیت‌های همیشگی خود صداپیشگی می‌کنند و «کیگان-مایکل کی»، «جوردن پیل»، «تونی هیل» و «کیانو ریوز» صداپیشگان جدید چندگانه خواهند بود.

تاکنون اطلاعات زیادی از داستان فیلم منتشر نشده اما به گفته‌ی «تیم آلن» و «تام هنکس» این قسمت همه را به گریه خواهد انداخت چرا که دارای پایانی به شدت احساسی است. هنکس می‌گوید: «هنگامی که «داستان اسباب بازی» را ضبط می‌کردم با تیم سازنده‌ی فیلم در یک اتاق بودیم. وقتی که برای آخرین جلسه‌ی ضبط وارد شدم، دوست داشتم آن‌ها پشت سرم باشند، برای اینکه معمولاً رو در رو هستیم. اما این بار نمی‌خواستم که مرا ببینند و وانمود کردم که نمی‌بینندم. وقتی فهمیدم که چه تصمیمی برای پایان فیلم گرفته‌اند با خود گفتم این یک لحظه‌ی تاریخی است.»

پیش از انتشار این تریلر «جاش کولی» کارگردان فیلم در صفحه‌ی توئیتر خود تأیید کرد تریلر دیگری برای فیلم منتشر نمی‌شود. او این مسئله را اینگونه بیان کرد که دومین تریلر انیمیشن ۲۱ جون یعنی روزی که فیلم اکران می‌شود عرضه می‌شود. و مدت آن ۸۹ دقیقه خواهد بود.

به این ترتیب با ۸۹ دقیقه، «داستان اسباب بازی ۴» دومین قسمت کوتاه چندگانه به شمار می‌آید. اولین قسمت فیلم که در سال ۱۹۹۵ اکران شد ۸۱ دقیقه بود، قسمت دوم ۹۲ دقیقه و قسمت سوم ۱۰۳ دقیقه.

«داستان اسباب بازی ۴» در تاریخ ۲۱ جون در آمریکا اکران می‌شود.

مشاهده‌ی تریلر با کیفیت FULL HD (۸۹ مگابایت. ویدیوی شماره ۴)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۵۴

سری داستان اسباب بازی ها، بهترین سری کمپانی پیکسار هست و کاراکترهای ودی و باز محبوب ترین کاراکترهای انیمیشنی تاریخ سینما هستند برایم.

نمایش اسپویل