news-background
news-background

اولین تریلر پیش‌درآمد Army of Thieves نت‌فلیکس منتشر شد

«ماتیاس شوایگهوفر» بازیگر «ارتش مردگان» پیش‌درآمد «ارتش سارقان» را کارگردانی کرده است.

 

پیش‌درآمد فیلم پربیننده و زامبی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) با بازی و کارگردانی «ماتیاس شوایگهوفر» به زودی پخش خواهد شد. شوایگهوفر در «ارتش سارقان» (Army of Thieves) نقش شخصیت دایتر را تکرار می‌کند که به همراه زنی مرموز و گروهی دیگر از سارقان به اروپا سفر می‌کنند و قفل گاوصندوق‌هایی را می‌شکنند که شکستنشان از نظر فنی ناممکن است.

«ارتش سارقان» داستانی پیش از رویدادهای «ارتش مردگان» روایت می‌کند و از لاس وگاس فاصله می‌گیرد. اسپین-آف انیمیشن «ارتش مردگان» و این پیش‌درآمد بر روی سرقت‌ها تمرکز خواهد کرد و سعی دارد کاری به کار زامبی‌ها نداشته باشد. «ناتالی امانوئل»، «روبی او. فی»، «غلام خان» و «جاناتان کوئن» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

«دبرا اسنایدر» همسر تهیه‌کننده «زک اسنایدر» پیش‌تر «ارتش سارقان» را یک کمدی رمانتیک در ژانر سرقت خوانده و اضافه کرده بود: «فیلمی مستقل است، و اگرچه می‌توان تنها به دلیل اینکه سابقه این سارقان را قفل‌گشایان را بازگو می‌کند آن را دید، اما از طرفی یک فیلم شیرین و سرگرم‌کننده است. در همان خط زمانی ماست، اما یک فیلم زامبی نیست. بیشتر به «شغل ایتالیایی» (The Italian Job) شبیه است اما در دنیایی روی می‌دهد که زامبی‌ها به آمریکا آمده‌اند و در نظام بانکی اخلال ایجاد کرده‌اند. در حال جابجا کردن پول‌ها هستند و این فرصتی عالی برای ارتکاب یک سرقت است.»

اسنایدر داستان اریجینال «ارتش مردگان» را با همکاری «شی هتن» خلق کرده، در حالی که شوایگهوفر کارگردان این فیلم است. سریال انیمه «ارتش مردگان: وگاس گمشده» (Army of the Dead: Lost Vegas) نیز قرار است پیشینه شخصیت «دیو باتیستا» در روزهای ابتدایی سقوط وگاس و مواجهه‌اش با هجوم زامبی‌ها را پی بگیرد. اسنایدر دو اپیزود از این سریال را هم کارگردانی می‌کند.

نت‌فلیکس و «زک اسنایدر» پس از عرضه موفقیت‌آمیز «ارتش مردگان» قرارداد همکاری خود را گسترش دادند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که اسنایدر قرارداد جدیدی با نت‌فلیکس به منعقد کرده است. در بخشی از این گزارش آمده است که اسنایدر پس از فیلم اریجینال و علمی-تخیلی «ماه سرکش» (Rebel Moon) است که با الهام از فیلم‌های «آکیرا کوروساوا» و «جنگ ستارگان» ساخته خواهد شد، تولید «ارتش مردگان ۲» را آغاز خواهد کرد و «شی هتن» برای نگارش فیلمنامه بازخواهد گشت.

نت‌فلیکس «ارتش سارقان» را پاییز امسال پخش خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید