news-background
news-background

اولین تریلر و پوستر فیلم Joker منتشر شد

 

اولین تریلر فیلم «جوکر» (Joker) سرانجام از راه رسید. استودیوی برادران وارنر این تریلر را روز گذشته در سینماکان رونمایی کرده بود. پس از آنکه «تاد فیلیپس» کارگردان فیلم پاییز گذشته با انتشار ویدیویی اولین تصویر از گریم «واکین فینیکس» در نقش «جوکر» را به اشتراک گذاشته بود، انتظارات از این فیلم به شدت بالا رفت. «جوکر» به گفته‌ی سازندگان لحنی تلخ‌تر از دیگر آثار سینمایی دی‌سی مثل «آکوامن» و «واندر وومن» دارد و ارتباطی با دیگر فیلم‌های آن دنیا ندارد.

فینیکس در این فیلم نقش «آرتور فلک» را بازی می‌کند، استندآپ کمدینی شکست خورده که دست به جنایت می‌زند. علاوه بر او، «ززی بیتس»، «رابرت دنیرو»، «فرانسیس کانروی» و «مارک مارون» نیز نقش‌های مکمل را برعهده دارند.

فینیکس سال گذشته در مصاحبه‌ای در مورد فیلم گفته بود: «من این فیلم را یک اثر ابرقهرمانی یا فیلم استودیویی به شمار نمی‌آورم... منحصر به فرد به نظر می‌رسد و به اعتقاد من مهمتر از هر چیز «تاد فیلیپس» اشتیاق زیادی نسبت به آن دارد و در موردش هیجان‌زده است. فکر می‌کنم جدا از هیجان اینگونه فیلم‌ها و اهمیت‌شان، شخصیت‌هایی وجود دارند که با مصائب زندگی دست به گریبانند و گاهی پرده‌ها کنار می‌رود و این مسئله فاش می‌شود و گاهی هم نه. من همیشه احساس می‌کردم که در کتاب‌های کامیک شخصیت‌هایی وجود دارند که شایسته نگاه دقیق‌تری‌اند.»

فیلم «جوکر» در تاریخ ۱۰ اکتبر در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶

اوه اوه داستان فرویدی شد. D-:

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ۰۱:۵۷

این فیلم 6 ماه دیگه تازه تو امریکا اکران میشه !! تا کیفیت خوبش برسه دست ما پیر میشیم :(((((( عشق است آقامون واکین فینیکس و بس.به شدت منتظر دیدن هنرنمایی جدید اسطوره هستم.

نمایش اسپویل
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ۰۰:۴۴

این فینیکس لعنتی، استایل و فیزیک بدنش هم حتی! خوراکه جوکره. اون شکاف لب و اون کتف کج لعنتی اش هم به جذاب تر شدن جوکر بیشتر کمک می کنه. رو کاغذ و از نظر تئوری که جوکری بدجوری به تنش می چسبه، باید دید در عمل چجوری از آب درمیاد؟ با احترامی که برای لجر قائلم اما کارنامه فینیکس رو که نگاه می کنی، هی پشم هستش که پشت سر هم می ریزه! لامصب خیلی قوی عمل کرده! برید فیلم مُرشد (Master) رو ببینید! آدم جیگرش حال میاد. واسه همین قاعدتا باید فینیکس بهتر عمل کنه، دیگه می مونه قدرت شخصیت پردازی نویسنده و توان کارگردان. چون نباید یادمون بره که جوکر قبلی رو برادران نولان خلق و نویسندگی(کریستوفر و جاتان) و کارگردانی (کریستوفر) کرده بودن.

نمایش اسپویل
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ۲۳:۱۷

ایشالا که روح لجیر شاد بکنه

نمایش اسپویل
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۸:۳۶

عجب تریلر خوبی بود!!! قطعا فیلمش هم بینظیر میشه

نمایش اسپویل
بیشتر