news-background
news-background

اولین تریلر مینی‌سریال Mare of Easttown: بازگشت «کیت وینسلت» به تلویزیون در نقش یک کارآگاه

وینسلت برای اولین بار تهیه‌کننده‌ی اجرایی یک پروژه‌ی تلویزیونی است.

 

«کیت وینسلت» در اولین تریلر مینی‌سریال «مر از ایست‌تون» (Mare of Easttown) شبکه‌ی HBO بر روی یک پرونده قتل تحقیق می‌کند. در این سریال وینسلت لهجه‌ی آمریکایی خاصی دارد و برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود تهیه‌کننده‌ی اجرایی یک پروژه است.

وینسلت نقش «مر شیهان» را بازی می‌کند، کارآگاهی که در شهر ایست‌تون پنسیلوانیا زندگی می‌کند و وظیفه دارد در مورد یک قتل تحقیق کند. «برد اینگلزبی» نویسنده و «کرک زوبل» کارگردان تمامی هفت اپیزود این مینی‌سریال بوده‌اند. این سریال پس از «میلدرد پیرس» (Mildred Pierce) همین شبکه در سال ۲۰۱۱، اولین نقش تلویزیونی وینسلت خواهد بود. او با «میلدرد پیرس» برنده‌ی یک امی و خود سریال برنده‌ی چهار جایزه‌ی دیگر شد. «گای پیرس» که در «میلدرد پیرس» با وینسلت همکاری کرده بود، در «مر از ایست‌تون» نیز مقابل او نقش‌آفرینی کرده است.

وینسلت که به تازگی «آمونیت» (Ammonite) ساخته‌ی‌ «فرانسیس لی» را روی پرده داشته، می‌گوید بازی در این مینی‌سریال به ویژه به دلیل لهجه‌ی شخصیت یک چالش بوده است: «در کنار یکی از دشوارترین لهجه‌هایی قرار می‌گیرد که تابه‌حال انجام داده‌ام، در میان سه لهجه‌ی دشوار بدون تردید. یکی از دو لهجه‌ی زندگی من بود که آشفته‌ام کرد – یکی این لهجه و دیگری لهجه‌ای که در فیلم «استیو جابز» داشتم.»

کرگ زوبل» که سال گذشته فیلم جنجالی «شکار» (The Hunt) را کارگردانی کرده، اما بیشتر با کارگردانی بعضی از اپیزودهای سریال «بازماندگان» (The Leftovers) شبکه‌ی HBO شناخته می‌شود.

«مر از ایست‌تون» ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰) از شبکه‌های HBO و HBO Max پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۱۸

kate winslet عشششقه خوش برگشتی ...

نمایش اسپویل