news-background
news-background

اولین تریلر فیلم The Guilty با بازی «جیک جیلنهال»

 

نت‌فلیکس از اولین تریلر فیلم «گناه‌کار» (The Guilty) به کارگردانی «آنتوان فوکوا» و بازی «جیک جیلنهال» رونمایی کرد. داستان فیلم در صبح یک روز در مرکز فوریت‌های پلیس ۹۱۱ روی می‌دهد. «جو بیلر» با بازی جیلنهال اپراتور این مرکز است و می‌کوشد فردی که خطر او را تهدید می‌کند نجات بخشد اما به زودی کشف می‌کند که هیچ‌چیز آنگونه که به نظر می‌رسد نیست و مواجهه با حقیقت تنها راه خروج است.

«ایتان هاک»، «پیتر اسکاشگورد»، «رایلی کیو»، «پل دینو»، «بایرن باورز»، «داواین جوی رندلف»، «دیوید کاستانیدا»، «کریستینا ویدال»، «آدرین مارتینز»، «بیل بر»، «بو نپ»، و «ادی پترسون» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. جیلنهال و فوکوا در سال ۲۰۱۵ در درام «چپ‌دست» (Southpaw) با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

فوکوا این فیلم را طی تنها ۱۱ روز در لس‌آنجلس تولید کرده اما همان‌گونه که مجله «اینترتینمنت ویکلی» گزارش می‌دهد، ۴۸ ساعت پیش از آغاز فیلمبرداری به کووید-۱۹ مبتلا شده باید خودش را قرنطینه می‌کرده است.

جیلنهال در مورد فیلمبرداری پروژه در اواخر سال ۲۰۲۰ می‌گوید: «آنچه که ماجراجویی به نظر می‌رسید در نهایت تبدیل شد به یک مصیبت. تقریباً هر روز می‌گفتند قرار است لس‌آنجلس را تعطیل کنند. بنابراین چون تست فوکوا در چند روز بعد منفی شده بود، تصمیم گرفتیم که یک ون بگیریم که به مانیتور مجهز و یک کوچه آنسوتر پارک شده باشد و به صحنه‌ای که در آن حضور داشتیم متصل شود. پس از برداشت‌های طولانی ۲۵ دقیقه‌ای با هم فیس‌تایم می‌کردیم. توصیه‌هایی به من می‌کرد، انجامشان می‌دام، برداشت دیگری می‌گرفتیم. در تمام طول فیلمبرداری یکدیگر را ندیدیم.»

«گناهکار» که از درامی دانمارکی اقتباس شده، ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و سپس از ۱ اکتبر در اختیار مشترکین شبکه قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید