news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Mosul: نبرد با داعش به روایت کارگردانان Avengers

برادران روسو پس از پایان «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) و پیش از فیلم «گیلاس» (Cherry) با بازی «تام هالند»، فیلم اکشن و تریلر «موصل» (دانلود فیلم Mosul با لینک مستقیم) را در مقام تهیه‌کننده برای نت‌فلیکس ساختند. اولین تریلر این فیلم ساعاتی پیش رونمایی شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«موصل» به نویسندگی و کارگردانی «متیو مایکل کارناهان» داستانی واقعی از دلاوری‌ نیروهای عراقی در نبرد با داعش و تلاش‌های آن‌ها برای پس گرفتن خانه‌ها و شهرشان روایت می‌کند. در این فیلم «آدام بسا» نقش یک مأمور پلیس جوان و «سهیل دباج» نقش شخصیتی به نام «جاسم» را بازی می‌کند که رهبر گروه است. آن‌ها عملیات‌هایی خطرناک آغاز می‌کنند تا شهر را پاکسازی و نظم را به منطقه بازگردانند. «اسحاق الیاس» دیگر بازیگر فیلم است.

آنتونی روسو و جو روسو به واسطه‌ی کمپانی ای‌جی‌بی‌او، «مایک لاروکا»، «جرمی استکلر» و «داون استراف»، و نیز «کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» نویسندگان «آخر بازی» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

«موصل» از بسیاری جهات یادآور «مهلکه» (The Hurt Locker) است که دباج سابقه‌ی بازی در آن را دارد. برادران روسو در مورد این فیلم می‌گویند: «این داستان واقعی مقاومت روحیه‌ی بشر را به تصویر می‌کشد، وقتی که با شرایط به ظاهر غیرقابل‌شکست مواجه می‌شود، و در دل آن از سربازانی تجلیل می‌کند که برای محافظت از خانه‌های‌شان در کنار هم ایستادند. خوشحالیم که در انتشار این داستان الهام‌بخش برای جهانیان با نت‌فلیکس همکاری می‌کنیم.»

کارناهان پیش از «موصل» با نویسندگی در فیلم‌های «۲۱ پل» (21 Bridges) با بازی «چادویک بوزمن» و «جنگ جهانی زد» (World War Z) با بازی «برد پیت» شناخته می‌شد، اما «موصل» اولین فیلم او در مقام کارگردان است.

نت‌فلیکس «موصل» را پنجشنبه ۲۶ نوامبر (۶ آذر ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید