news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Godzilla vs. Kong منتشر شد

یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط استودیوی برادران وارنر همزمان در سالن‌های سینما و شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد، «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) است. این فیلم دنباله‌ای است برای «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) و «گودزیلا: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) و در تاریخ ۲۶ مارس از شبکه تازه‌تأسیس کمپانی وارنرمیدیا روی ایر می‌رود. تریلر این فیلم دقایقی پیش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

کارگردانی این قسمت از «دنیای هیولایی» لجندری به «آدام وینگارد» سپرده شده و «اریک پیرسون» و «مکس بورنستین» فیلمنامه آن را به نگارش در آورده‌اند. فیلمبرداری این فیلم نزدیک به دو سال پیش به پایان رسید و قرار بود نوامبر سال گذشته روی پرده سینماها برود، اما پاندمی همچون دیگر پروژه‌های سینمایی آن را به سال ۲۰۲۱ موکول کرد. در این فیلم شخصیتی که توسط «توهو» ژاپن خلق شد با شخصیتی که «ادگار والاس» و «مارین سی. کوپر» حیات بخشیدند، مقابل هم قرار خواهند گرفت. پیش‌تر گزارش شده بود که برادران وارنر پیشنهاد ۲۰۰ میلیون دلاری برای خرید این فیلم را رد کرده است.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «در زمانه‌ای که هیولاها به زمین قدم گذاشته‌اند، مبارزه بشر برای آینده‌اش سبب رویارویی گودزیلا و کونگ شده و دو نیروی قدرتمند را در نبردی ویرانگر مقابل هم قرار می‌دهد. در حالی که سازمان سری مونارک ماموریتی پرخطر در مناطق ناشناخته آغاز و سرنخ‌هایی از تاتیتان‌ها کشف می‌کند، توطئه‌ای بشری همه‌ مخلوقات از قبیل خیر و شر را به پاک شدن از روی زمین برای همیشه تهدید می‌کند.

«الکساندر اسکارزگارد»، «میلی بابی براون»، «ربکا هال»، «برایان تایری هنری»، «آیزا گنزالس»، «جسیکا هنویک»، «جولین دنیسون»، «کایل چندلر»، و «دیمیان بشیر» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۴۹

گودزیلا هر چی باشه ژاپنیه. آخرش باید یه موجود انسانی تر و تکامل یافته تر اونو به چالش بکشه و سر جاش بشونه حالا مثلاً طرف آمریکا هم باشه چه بهتر!

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۴۳

به نظر با گودزیلا کاری می کنن که وحشی میشه یا اون گروهه کونگ میارن تا گودزیلا رو نابود کنه

نمایش اسپویل
۵ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۴۴

از قبلی خیلی بهتر باید باشه

نمایش اسپویل