news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Flag Day با بازی «شان پن» و دخترش

«شان پن» اولین فیلمش را پس از «آخرین چهره» که سال ۲۰۱۶ اکران شد کارگردانی کرده است.

 

«شان پن» در سال ۲۰۱۶ فیلم درام «آخرین چهره» (The Last Face) را کارگردانی کرد که اثری چندان موفق نبود. او امسال با فیلم «روز پرچم» (Flag Day) که یک درام جنایی خانوادگی بر اساس رویدادهای واقعی است بازگشته است. در این فیلم «دیلن پن» نقش‌‌آفرینی کرده و ماه گذشته در کن نقدهایی مثبتی از منتقدین گرفته است. «روز پرچم» همچون بهترین آثار پن تحسین نشد اما بعضی از منتقدین از او ستایش کردند. در این درام که پس از نمایش در جشنواره با چهار دقیقه تشویق ایستاده همراه شد، «دیلن پن» برای اولین بار بازی در یک فیلم بلند را تجربه کرده است.

پن علاوه بر کارگردانی نقش «جان ووگل» را نیز بازی می‌کند، یک سارق بانک واقعی و یک کلاهبردار. روز تولد این شخصیت ۱۴ ژوئن و همزمان با «روز پرچم» است. دیلن نقش دختر او جنیفر را بازی می‌کند، یک ژورنالیست پرانگیزه که رابطه شکننده‌ای با خانواده‌اش دارد. فیلمنامه این فیلم توسط «جز باتروورث» نمایشنامه‌نویس انگلیسی به نگارش درآمده و از کتابی اتو-بیوگرافیکالی نوشته «جنیفر ووگل» اقتباس شده است. هاپر برادر کوچکتر دیلن نیز نقش برادر شخصیت ژورنالیست را بازی خواهد کرد. . «کاترین وینیک» ستاره «وایکینگ‌ها» (Vikings) دیگر بازیگر فیلم بوده است.

پن در کن فاش کرد که در ابتدا قصد کارگردانی «روز پرچم» را نداشته چرا که کارگردانی و بازیگری همزمان را ترجیح نمی‌دهد: «در این مورد، با گذشت زمان، وقتی تهیه‌کنندگان ما را تحت فشار قرار می‌دادند، به مقطعی رسیدیم که باید تصمیم می‌گرفتیم چه کسی قرار است این نقش را بازی کند. و به یاد می‌آورم که آخرین تلاشم برای بازی نکردن در فیلم این بود که فیلمنامه را یک ماه و نیم پیش از فیلمبرداری برای «مت دیمون» فرستادم که سخاوتمندانه نگاهی اجمالی به آن کرد و با من تماس گرفت – نه برای اینکه بگوید می‌تواند بازی کند یا نمی‌تواند، بلکه بگوید اگر فرصت بازی در کنار دخترم را از دست بدهم یک احمق کله‌پوک خواهم بود.»

این فیلم ۱۳ آگست در ایالات متحده اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید