news-background
news-background

اولین تریلر فیلم پرستاره Knives Out به کارگردانی «رایان جانسون»‌ منتشر شد

«دنیل کرگ»، «لاکیث استنفیلد»، «مایکل شنان»، و بسیاری دیگر در تازه‌ترین فیلم کارگردان «جنگ ستارگان: آخرین جدای» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«رایان جانسون» در اولین تریلر درام «شمشیرهای از رو بسته» (Knives Out) استودیوی لاینزگیت که از این صفحه قابل مشاهده است، نشان داد که بار دیگر به ساخت آثار معمایی روی آورده است. جانسون در سال ۲۰۰۵ با فیلم نئو-نوآر «آجر» (Brick) وارد این ژانر شده و به شهرت رسید و سپس به تولید آثار استودیویی مانند «لوپر» و «جنگ ستارگان: آخرین جدای» روی آورد. او پیش از آنکه دوباره با چندگانه‌ی جدیدی از «جنگ ستارگان» بازگردد به سراغ فیلمسازی در مقیاس کوچک‌تر رفته و ستارگان پرشماری را گرد هم آورده است.

فیلم جدید جانسون در مورد یک هم‌نشینی خانوادگی است که با مرگ پدر (کریستفر پلامر) به تنش تبدیل می‌شود. «دنیل کرگ» و «لاکیث استنفیلد» نقش دو کارآگاه را بازی می‌کنند که به محل تجمع می‌آیند تا در مورد مرگ بزرگ خانواده تحقیق کنند. دیگر بازیگران فیلم شامل «کریس اوانز» که اولین نقش خود را پس از خداحافظی با «کاپیتان آمریکا» در «انتقام‌جویان: آخر بازی» برعهده دارد، «جیمی لی کورتیس»، «مایکل شنان»، «آنا دی آرماس»، «تونی کولت» و «دان جانسون» می‌شود.

جانسون آپریل گذشته در نمایشگاه سینماکان فیلم جدید خود را با داستان‌های معمایی «آگاتا کریستی» مقایسه کرده و اضافه کرده بود که «شمشیرهای از رو بسته» گره‌های داستانی از جنس تریلرهای هیچکاک دارد. جانسون همچنین وعده داد که خانواده‌ی مرکزی قصه مشتی دیوانه‌اند، مسئله‌ای که در تریلر مشهود است، اما تأیید کرده بود که شخصیت آرماس در فیلم اخلاق‌گراتر از سایرین است. آرماس با بازی در فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» به کارگردانی «دنی ویلنوو» نامی برای خود دست و پا کرد.

جانسون برای تولید سه‌گانه‌ی جدید «جنگ ستارگان» انتخاب شد، هرچند «آخرین جدای» او بعضی از هواداران فیلم را راضی نکرد. لاینزگیت که پس از شکست ریبوت «هل‌بوی» و «لانگ شات» با بازی «شارلیز ترون» و موفقیت فیلم‌های «جان ویک ۳» و «یک متر دورتر» (Five Feet Apart) سال متوسطی را سپری نمی‌کند، این فیلم را در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی و در تاریخ ۲۷ نوامبر به نمایش درمی‌آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۰۰:۱۴

رایان جانسون کارگردان فوق العاده ایه. درسته که لست جدای خیلی هارو ناامید کرد. ولی اگه اپیزود بعدی استاروارز رو هم بهش میدادن اختلافات برطرف میشد. اینو هم اضافه کنم که ایشون سه اپیزود از سریال برکینگ بد رو هم کارگردانی کرده که اخریش ، اپیزود ۱۴ از فصل ۵ بوده "آزیمندیاس" که به عقیده اکثر فن ها ، بهترین اپیزود کل سریال بوده

نمایش اسپویل