news-background
news-background

اولین تریلر فیلم پرستاره Dune منتشر شد

اولین تصاویر ویدیویی از فیلم «تل‌ماسه‌» به کارگردانی «دنی ویلنوو» سرانجام رونمایی شد.

اولین تریلر فیلم هیجان‌انگیز «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune 2020 با لینک مستقیم) از راه رسید و به مدت یک دقیقه با صحنه‌های اکشن نفس‌گیر و طراحی صحنه‌ی شگفت‌آورش هواداران را به دنیای رمان علمی-تخیلی «فرانک هربرت» پرتاب کرد. ویلنوو از دوران نوجوانی رؤیای اقتباس از این داستان جذاب را داشته و استودیوی لجندری و برادران وارنر به او اجازه داده‌اند به جاه‌طلبانه‌ترین شکل متن هربرت را سینمایی کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«تیموتی شلمی» در «تل‌ماسه» نقش «پل اتریدیز» را بازی می‌کند که خاندانش مالک سیاره‌ی کویری و خطرناک «آراکیس» است. این سریال دارای ارزشمند‌ترین منبع دنیاست، دارویی به نام چاشنی که عمر انسان را دراز می‌کند و توانایی‌های فرا-بشری به او می‌دهد. خاندان اتریدیز با مالکیت این سیاره به دشمن امپراطوری «هارکونن» و بومیان سیاره تبدیل شده‌اند. دیگر بازیگران نقش‌های مکمل «زندیا»، «اسکار آیزک»، «ربکا فرگوسن»، «جاش برولین»، «جیسون موموآ»، «شارلوت رمپلینگ»، «دیو باتیستا»، ‌و «خاویر باردم» خواهند بود.

ویلنوو در سال‌های اخیر با «بلید رانر ۲۰۴۹» (دانلود فیلم Blade Runner 2049 با لینک مستقیم) و «ظهور» (دانلود فیلم Arrival با لینک مستقیم) مهارت خود در روایت داستان‌های علمی-تخیلی را به اثبات رسانده بود. هر دوی این عناوین تحسین منتقدین را در پی داشتند و نامزد اسکار شدند.

دانلود تریلر با کیفیت فول‌ اچ‌دی (218MB)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ۰۰:۱۶

سلام لطفا تریلر FHD بزارین.مثل قبل

نمایش اسپویل
۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۲۰

سلام. اضافه شد.

نمایش اسپویل