news-background
news-background

اولین تریلر فیلم جنگی 1917 با بازی «بندیکت کامبربچ» و «ریچارد مدن»

«جورج مک‌کی» و «دین چارلز چپمن» در اولین فیلم «سم مندز» پس از جدایی از «جیمز باند» نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

«سم مندز» که در سال ۲۰۰۵ فیلم «جارهد» (Jarhead) را ساخته، امسال دوباره با «۱۹۱۷» استودیوی یونیورسال به ژانر جنگی بازمی‌گردد. این درام که به سال‌های وقوع جنگ جهانی اول خواهد رفت اولین اثر فیلمساز در مقام کارگردان پس از جدایی از چندگانه‌ی «جیمز باند» است. مندز فیلم‌ نامزد اسکار «اسکای‌فال» و «اسپکتر» را با «دنیل کرگ» کارگردانی کرد و از اولین تریلر «۱۹۱۷» پیداست که فیلم جدیدش هم اکشنی در همان سطح اما در سال‌های جنگ جهانی اول دارد.

در این فیلم «جورج مک‌کی» و «دین-چارلز چپمن» بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت»، در نقش دو سرباز جوان بریتانیایی بازی می‌کنند که مأموریت دارند از مناطق تحت نفوذ دشمن عبور کرده و پیام توقف حمله‌ای را منتقل کنند که ممکن است به مرگ هزاران سرباز از جمله برادر شخصیت چپمن منجر شود. بازیگران نقش‌های مکمل شامل چهره‌های شناخته‌شده‌ای چون «کالین فرث»، «مارک استرانگ»، «بندیکت کامبربچ»، «ریچارد مدن» و «اندرو اسکات» می‌شوند.

«راچر دیکینز» تصویربرداری «۱۹۱۷» را برعهده داشته و دومین فیلمی است که پس از «سهره» (The Goldfinch) با همکاری این فیلمبردار بزرگ ساخته شده و امسال روی پرده می‌رود. او در سال ۲۰۱۷ فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» را برای «دنی ویلنوو» تصویر برداری کرد و برنده‌ی اسکار شد. مندز و دیکینز پیش از این سه بار در فیلم‌های «جارهد»، «جاده انقلابی» و «اسکای‌فال» همکاری کرده بودند.

فیلم «۱۹۱۷» با تدوین «لی اسمیت» ساختاری روایی شبیه به «دانکرک» نولان دارد که اسکار بهترین تدوین را برای اسمیت به همراه داشت. لی در فیلم‌های «بتمن می‌آغازد»، «شوالیه‌ی تاریکی»، «تلقین»، «شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد» و «بین‌ستاره‌ای» با نولان همکاری کرده است. بازگشت مندز و لی به ژانر جنگی، «۱۹۱۷» را بدون تردید به یکی از مدعیان اصلی کسب اسکار بدل خواهد کرد.

یونیورسال «۱۹۱۷» را ۲۵ دسامبر آینده در آمریکا به صورت محدود اکران می‌کند و از ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ تعداد سالن‌هایش را افزایش می‌دهد. اولین تریلر فیلم را از این صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید