news-background
news-background

اولین تریلر فصل چهارم The Crown: مارگارت تاچر و پرنسس دایانا رژیم سلطنتی را دگرگون می‌کنند

«جیلین اندرسون» و بازیگر تازه‌وارد «اما کورین» در فصل جدید سریال «تاج» نت‌فلیکس با «الیویا کولمن» ستیز می‌کنند.

هواداران سریال «تاج» (دانلود سریال The Crown با لینک مستقیم) مدت‌هاست که قبل منتظر از راه رسیدن «پرنسس دایانا» هستند. در اولین تریلر فصل چهارم این سریال که ساعاتی پیش منتشر شد، ثابت می‌شود که اضافه شدن دایانا به سریال چقدر حائز اهمیت است. «اما کورین» بازیگر تازه‌وارد در این فصل نقش دایانا را بازی می‌کند، در حالی که «الیزابت دبیکی» ستاره‌ی فیلم‌های «بیوه‌ها» (Widows) و «تنت» (Tenet) در فصل پنجم جانشین او خواهد شد. کورین سابقه‌ی بازی در سریال «پنی‌ورث» (Pennyworth) را دارد، اما «تاج» او را به شهرت خواهد رساند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در فصل چهارم، «شهبانو الیزابت» با بازی کولمن و خانواده‌ی او سرگرم محافظت از دودمان خودشان هستند و می‌خواهند برای «پرنس چارلز» با بازی «جاش اوکانر» که در ۳۰ سالگی هنوز مجرد است عروسی پیدا کنند. در حالی که رابطه‌ی عاشقانه‌ی چارلز با یک زن جوان به نام «لیدی دیانا اسپنسر» به داستان‌های افسانه‌ای شبیه به نظر می‌رسد، اما تبدیل شدن دایانای نوجوان به شاهزاده ولز، کمترین شباهتی به آن قصه‌ها ندارد.

«پرنسس دایانا» تنها کسی نیست که در فصل جدید به تاج‌وتخت می‌رسد. «جیلین اندرسون» نیز در این فصل نقش «مارگارت تاچر» را بازی کرده که زمانی برای «مریل استریپ» با فیلم «بانوی آهنین» (The Iron Lady) اسکار بهترین بازیگر زن را به همراه داشت. اندرسون در همین شبکه‌ی نت‌فلیکس مشغول بازی در سریال «آموزش جنسی» (Sex Education) است. در تریلر امروز اولین تصاویر ویدیویی از اندرسون و کورین و بازآفرینی مراسم ازدواج «پرنسس دایانا» و «پرنس چارلز» رونمایی شده است.

نمایش کولمن در نقش «ملکه الیزابت» در فصل گذشته برای او نامزدی امی بهترین بازیگر زن سریال‌های درام را به همراه داشت. «هلنا بونهام کارتر» دیگر بازیگر سریال است که دوباره نقش «پرنس مارگارت» را بازی کرده است. در فصل پنجم «ایملدا استاونتن» جانشین کولمن در نقش «ملکه الیزابت» خواهد شد.

فصل چهارم «تاج» ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان ماه ۱۳۹۹) منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید