news-background
news-background

اولین تریلر فصل سوم American Gods منتشر شد

شبکه‌ی Starz در کامیک-کان نیویورک از اولین تریلر فصل سوم «خدایان آمریکایی» (دانلود سریال American Gods با لینک مستقیم) رونمایی کرد. در این سریال که از رمان‌ «نیل گیمن» اقتباس شده، «ریکی ویتل» در نقش «شدو مون» ظاهر شده است، مردی که به جنگ میان «خدایان کهن» و «خدایان جدید» کشیده می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«برایان فولر» و «مایکل گرین» نویسندگان «خدایان آمریکایی» در پایان فصل اول جدا شدند، و در فصل دوم «جسی الکساندر» جانشین آنان شد. علاوه بر ویتل، «امیلی براونینگ»، «کریسپین گلاور»، «بروس لنگلی»، «پابلو شرایبر»، «امید ابطحی» و «ایان مک‌شین» در نقش «اودین» بازی کرده‌اند. هر دو فصل ابتدایی سریال در قالب ۸ اپیزود ساخته شدند، اما فصل سوم شامل ۱۰ اپیزود خواهد بود و در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. اپیزود پایان فصل دوم آوریل سال ۲۰۱۹ روی ایر رفت.

توسعه‌ی «خدایان آمریکایی» از سال ۲۰۱۱ در شبکه‌ی HBO آغاز شده بود اما تابستان سال ۲۰۱۴ اعلام شد که این درام فانتزی به شبکه‌ی Starz خواهد رفت. فصل دوم سریال بهار سال ۲۰۱۷ و فصل سوم آن بهار سال ۲۰۱۹ سفارش ساخت گرفت. «چارلز اگلی» شورانر فصل سوم خواهد بود و جانشین الکساندر خواهد شد. «خدایان آمریکایی» تاکنون نامزد ۲ جایزه‌ی امی از جمله بهترین جلوه‌های ویژه شده است.

«دنیل ترخو» (The Flash) در نقش «آقای جهان» (Mr. World) و «ایوان ریان» بازیگر «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در نقش یک لپرکان به نام «لئون دویل» از جمله چهره‌های جدید فصل سوم خواهند بود. در فصل سوم «شدو مون» به شهر برفی لیک‌ساید، ویسکانسین می‌رود تا مسیر خودش را با راهنمایی اوریشاها پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۵۴

چه شود ...?

نمایش اسپویل
۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۳۲

Finally ?❤?

نمایش اسپویل