news-background
news-background

اولین تریلر فصل دوم For All Mankind منتشر شد: تنها فضا سردتر از جنگ سرد است

 

فصل دوم این سریال روز جمعه ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ (۱ اسفند) از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

 

سریال «برای همه بشریت» (دانلود سریال For All Mankind با لینک مستقیم) با پیام ما در صلح وارد فضا شدیم منتشر شد اما با توجه به تریلر منتشر شده، فصل دوم این سریال درباره جنگ خواهد بود. در تریلر فصل دوم ماجرا در دهه ۱۹۸۰ اتفاق می‌افتد و فضا قرار است به میدان جنگی جدیدی در جنگ سرد تبدیل شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل دوم این سریال درام فضایی یک دهه بعدتر در ۱۹۸۳ اتفاق می‌افتاد در حالی که تنش‌ها میان ایالت متحده آمریکا و جماهیر شوروی سوسیالیستی بالا گرفته است. «رونالد ریگان» رئیس جمهور آمریکا است و جاه‌طلبی‌های علمی و اکتشافات فضایی در معرض خطر قرار دارند در حالی که آمریکا و شوروی برای سلطه بر سایت‌های غنی ماه با هم درگیر می‌شوند. وزارت دفاع در حالت کنترل عملیاتی قرار دارد و سازمان ناسا تحت کنترل نظامیان قرار گرفته است. این نظامی شدن در زندگی چندین شخصیت تأثیر مستقیم می‌گذارد که برخی مخالف هستند، برخی از این فرصت برای پیشبرد منافعشان استفاده می‌کنند و برخی در اوج درگیری قرار دارند که ممکن است به جنگ هسته‌ای بیانجامد.

برخی از بازیگران فصل اول از جمله «یوئل کینامان»، «مایکل دورمن»، «سارا جونز»، «شانتل ونسانتن»، «ورن اشمیت»، «جودی بلفور»، «کریس مارشال»، «سونیا والگر» با ظاهری مسن‌تر برای فصل دوم باز می‌گردند در حالی که «سینتی وو»، «کیسی دبلیو. جانسون» و «کارول پنیا» بازیگران جدیدی هستند که برای فصل دوم به دیگر بازیگران می‌پیوندند.

«رونالد دی مور»، «بن ندیوی» و «مت والپرت» سازندگان «برای همه بشریت» هستند در حالی که مور، ندیوی و والپرت به همراه «ماریل دیویس» از شرکت تال شیپ پروداکشنز تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارند. فصل دوم شامل ۱۰ قسمت می‌شود که به صورت هفتگی روزهای جمعه منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید