news-background
news-background

اولین تریلر مینی‌سریال The Great با بازی «ال فنینگ» و «نیکلاس هولت» منتشر شد

مینی‌سریال تاریخی «کبیر» (دانلود سریال The Great با لینک مستقیم) محصول شبکه هولو با بازی «ال فنینگ» و «نیکلاس هولت» درباره «کاترین کبیر» تزاریس قدرتمند روسیه است. سریال داستان «کاترین» را روایت می‌کند زمانی که دختر جوانی بود و به روسیه فرستاده شد تا با «تزار پیتر» ازدواج کند. فنینگ نقش «کاترین کبیر» و هولت نقش «تزار پیتر» را بر عهده دارد. «تزار پیتر» شخص احمق و ظالمی است که در هنگام شکار خرگوش در جنگل فریاد می‌زند، به سمت خدمتکارانش میوه پرتاب می‌کند و خود را محبوب‌ترین تزار روسیه می‌خواند در حالی که در حقیقت بسیار ظالم و خون‌خوار است.

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: «سریال درام کمدی هزلی «کبیر» داستان به قدرت رسیدن «کاترین کبیر» را از دختری جوان به طولانی‌ترین تزاریس تاریخ روسیه بیان می‌کند. فصل اول داستان دختر رمانتیک آرمان‌گرایی را بازگو می‌کند که برای ازدواج با تزار ظالم «پیتر» به روسیه می‌آید. او که آرزوی عشق و روزهای درخشان در ذهن دارد با دنیایی خطرناک، دور افتاده و وارونه رو به رو می‌شود. او تصمیم به تغییر این دنیا می‌گیرد و برای موفقیت باید شوهرش را بکشد، کلیسا را شکست دهد، سیستم نظامی را تحت سلطه بگیرد و بارگاه را راضی به اطاعت کند. داستانی مدرن از گذشته «کاترین» در حالی که او نقش‌های معشوقه، معلم، فرمانروا، دوست و جنگجو را بر عهده می‌گیرد.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«تونی مک‌نامارا» نویسنده فیلم «سوگلی» (دانلود فیلم The Favourite با لینک مستقیم)، نویسنده، سازنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال «کبیر» است. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «فیبی فاکس»، «آدام گادلی»، «گوئیلیم لی»، «چریتی ویکفیلد»، «داگلاس هاج»، «ساشا دوان»، «سباستین ده سوزا»، «بایو گباداموسی» و «بلیندا برومیلو» اشاره کرد. فنینگ علاوه بر بازیگری، تهیه‌کنندگی اجرایی را نیز بر عهده دارد. فصل اول این سریال در ۱۵ مه ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) از شبکه هولو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید