news-background
news-background

اولین تریلر سریال Reacher آمازون

آمازون از اولین تریلر سریال اکشن «ریچر» (Reacher) که اقتباسی است از رمان‌های «جک ریچر» نوشته «لی چایلد» رونمای کرد. این تریلر نشان می‌دهد که ریچر با بازی «آلن ریچسون» تنها و بازنشسته در شهری کوچه پرسه می‌زند اما فوراً به اتهام قتل دستگیرش می‌کنند. پلیس با این حال از متهم می‌خواهد در حل پرونده قتل به آن‌ها مساعدت برساند.

فصل اول سریال براساس جلد اول رمان چایلد تحت عنوان «کشتارگاه» (The Killing Floor) ساخته شده است. این سریال به نویسندگی نویسندگی «نیک سانتورا» که محصول استودیوهای آمازون و اسکای‌دنس و پارامونت است. سانتورا شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه نیز خواهد بود و تا چند سال آینده با اسکای‌دنس قرارداد دارد. دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال «کریستفر مک‌کواری» کارگردان «مأموریت غیرممکن»، «اسکات سالیوان»، «مارسی راس» و «دیوید الیسون» و «دینا گلدبرگ» خواهند بود.

سانتورا پیش‌تر گفته بود: ««لی چایلد» دنیا و شخصیتی بی‌مانند خلق کرده؛ هدف تمامی نویسندگان، تهیه‌کنندگان، بازیگران و سایر عوامل این است که گوشه‌هایی از کتاب‌های آقای چایلد را به تصویر بکشیم. خوشبختانه لی هم با ما همکاری کرده و خواهد کرد و راهنمای ما در طول راه خواهد بود. او نبض ریچر است.»

سریال «ریچر» که در قالب هشت قسمت ساخته شده در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید