news-background
news-background

اولین تریلر سریال Batwoman به همراه تصاویر و پوستر جدید منتشر شد

«کیت کین» در سریال جدید شبکه‌ی CW افتخار نجات شهر گاتهام را به هیچ مردی نمی‌دهد.

 

سریال جدید شبکه‌ی CW برای شخصیت «کیت کین» پاییز گذشته معرفی شده بود. در این مجموعه‌ی تلویزیونی ابرقهرمانی، «روبی رز» نقش «بت‌وومن» را بازی می‌کند که یک زن همجنس‌گرا است.

در سریال «بت‌وومن» (Batwoman)، با جدایی «بتمن» از گاتهام، مردم شهر سر در گم شده‌اند. «کیت»، عموزاده‌ی «بروس وین» یا «بتمن»، محل استقرار او را کشف می‌کند و با استفاده از نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ای از لباس بروس به درگیری با جنایتکاران می‌پردازد. علاوه بر این، همانگونه که در تریلر توضیح داده می‌شود، کیت کلاه‌گیسی نیز به خصوصیات ظاهری خود می‌افزاید زیرا نمی‌خواهد فداکاری‌های او به حساب یک مرد زده شود.

«کیت کین» هیچگاه نمی‌خواست ناجی جدید شهر گاتهام باشد. سه سال پس از ناپدید شدن مرموز «بتمن»، گاتهام در یأس و ناامیدی فرورفته و پلیس شهر بدون «جنگجوی شنل‌پوش» اسیر فعالیت‌های گروه‌های جنایت‌کار شده است. «جیکوب کین» وارد ماجرا می‌شود و با نیروهای نظامی عظیم سعی می‌کند با جرم و جنایت مبارزه کند. سال‌ها قبل همسر اول و دختر جیکوب در گاتهام به قتل رسیده‌اند. او تنها دختر بازمانده‌اش «کیت کین» را برای حفظ امنیتش به خارج از گاتهام می‌فرستند. کیت پس از سال‌ها آموزش سخت از یک دانشکده نظامی به شکل ناشایستی مرخص می‌شود و وقتی دار و دسته‌ی «آلیس در سرزمین عجایب» پدر و گروه امنیتی او را هدف قرار می‌دهند و «سوفی مور» (با بازی مگان تندی) را به گروگان می‌گیرند، به خانه بازمی‌گردد. کیت زنی است که منتظر دستور نمی‌ماند. او برای کمک به خانواده و شهر خود، باید به چیزی تبدیل شود که پدرش از آن بیزار است: شوالیه‌ی تاریکی. «کیت کین» با همکاری ناخواهری خود ماری (نیکل کنگ) و «لوک فاکس» (کارمس جانسون)، فرزند «لوشس فاکس»، به عنوان «بت‌وومن» مسیر قبلی عموزاده‌ی گمشده‌اش را در پیش می‌گیرد.

با پایان یافتن سریال «ارو» (Arrow) با فصل هشتم و کراس‌اور «بحران در زمین‌های بی‌پایان» و سفارش ساخت گرفتن «بت‌وومن» از طرف شبکه‌ی CW، «ارو ورس» هیجان‌انگیزتر از همیشه است. اولین ابرقهرمان زن همجنسگرا در سریال‌های تلویزیونی، دسامبر گذشته در کراس‌اور «الس‌ورلدز» معرفی شد.

اولین تصویر از اپیزود پایلوت «بت‌وومن»، شخصیت «کیت کین» با بازی «روبی رز» را در خیابان‌های گاتهام در کنار موتور سیکلت همیشگی‌اش نشان می‌دهد، اما در تصویر دوم کیت در کنار لباس بتمن مشاهده می‌شود و در مکانی قرار دارد که احتمالاً «بت‌کیو» محل استقرار «بروس وین» باشد.

«کارولاین درایز» نویسندگی اپیزود اول سریال را برعهده داشته و کارگردانی آن به «مارکوس سایگا» سپرده شده که در سریال‌های دیگری چون «تو» (You) و «خدا دوست من شد» (God Friended Me) را سابقه‌ی فعالیت دارد.

«بت‌وومن» پاییز آینده و در روزهای یکشنبه از شبکه‌ی CW‌ پخش می‌شود.

مشاهده‌ی تریلر «بت‌وومن»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۲:۰۲

باید جالب باشه

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۳۵

واقعا نمیفهمم وقتی شخصیت زنی به عنوان catwomam هست چرا اصرار دارن شخصیت خوب و باحال batman رو زن کنن. فمنیست ها دست از سر ما بردارید دیگه بابا.

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۱۶

این شخصیت ها دقیقا به خاطر موج سوم فمینیست هستند، اولین حضور بت وومن تو کمیک بوک ها سال 2006 بود! اونی که شما میگی کت وومن (1940) و بت گرل (1961) هست نه بت توون. بت وومن و سوپر گرل دقیقا همون شخصیت مرد هستند ولی جنسیتشون عوض شده و این شخصیت ها بسیار تک بعدی هستند و هیچ معنا و مفهوم خاصی ندارن و فقط برای اینن که منتقدین و "گروه های خاص" خوشحال کنن!

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۰:۲۷

مریضن دست خودشون نیست... واقعا بیماریه بزرگی هستش که انقدر ذهنتو درگیر جنسیت کنی و همش کنکاش کنی که چرا بتمن داریم ولی بت وومن نداریم... دیگه نمیگن کت وومن که داریم و کت من نداریم :)) ... چند وقت پیش هم گفته بودن جیمز باند 007 رو باید زنونه کنیم که خود اوا گرین که بزرگترین فمینیستا هستش و تو کازینو رویال هم بازی کرده بود گفته بود بسه بابا برید شخصیت خلق کنید چه فازیه میخواین شخصیتای مردونه رو زنونه کنید.. مشکل من و خیلی های دیگه هم سر همینه داستانه که چرا میخوای جوکر رو سیاه پوست یا زن یا همجنس گرا کنی؟ انقدر قدرت تخیلت برا خلق شخصیت کمه؟ مشکلی با اون قشرها ندارما ولی اینکارشون هم به خودشون توهینه من به ما مخاطبا...

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۰:۲۵

دوست عزیز، شما ظاهراً اصلا کمیک نمیخونی، شخصیتهای batwoman و batgirl سالهاست در کمیکها هستن و ربطی به فمنیست و این چیزها نداره.

نمایش اسپویل