news-background
news-background

اولین تریلر سریال کمدی فانتزی The Watch بی‌بی‌سی

شبکه‌ی بی‌بی‌سی آمریکا از اولین تریلر سریال فانتزی و کمدی «دیدبانی» (دانلود سریال The Watch با لینک مستقیم) که از رمان «تری پرچت» اقتباس شده رونمایی کرد. پرچت یکی از محبوب‌ترین نویسندگان بریتانیایی تاریخ است که اخیراً از «فال نیک» (Good Omens) او اقتباسی تلویزیونی صورت گرفته است. «دیدبانی» قرار است ژانویه سال ۲۰۲۱ از بی‌بی‌سی آمریکا و یکی از شبکه‌های بی‌بی‌سی در بریتانیا روی ایر برود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان «دیدبانی» در شهر خیالی «آنک-مورفورک» روی می‌دهد جایی که ارتکاب جنایت قانونی است. سریال گروهی از پلیس‌های شهر را دنبال می‌کند که دهه‌ها از وقوع فجایع در شهر محافظت کرده‌اند. آن‌ها باید در مقابل نیرویی شیطانی ایستادگی کنند که می‌خواهد حیات را از بین ببرد.

«ریچارد دورمر» بازیگر سابق «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در «دیدبانی» نقش فرمانده گروه «سم وایمز» را بازی می‌کند، «وندل پیرس» در نقش «مرگ» ظاهر می‌شود، و «لارا روسی» نقش «لیدی سیبل» را ایفا می‌کند. «آدام هوجیل»، «جو ایتن-کنت»، «مارام کورلت»، «سم ادوونمی»، «آنا شنسلور»، «جیمز فلیت»، «اینگرید الیور»، «روث مدلی»، «حکیم کی-کاظم» و «بیانکا سیمون مانی» از جمله دیگر بازیگران این فصل خواهند بود.

«سایمون آلن» تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال در پنل کامیک کان سریال می‌گوید:‌ «دنیایی که [تری] به نگارش درآورده به‌شدت پرپیچ‌وتاب و واژگون و از محور خارج شده است. بر این شهر دیکتاتوری حکمرانی می‌کند...»

دورمر در مورد این سریال می‌گوید: «بسیار هیجان‌زده‌ام که عضوی از این جنون و هرج‌ومرج هستم! فوراً مجذوب شخصیت چندلایه‌ی «سم وایمز» شدم و پویایی رابطه‌ی او با دیگر اعضای گروه را به‌شدت جذاب یافتم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید